szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Sokak örömére a bajor gyártó népszerű modellje várhatóan nem kap túlságosan nagy hűtőrácsokat.

A BMW 1972-ben leplezte le az első 5-ös sorozatú modelljét, az E12-öt, a hetedik generációs aktuális változat, a G30 pedig 2017 óta van velünk. Nyílt titok, hogy hamarosan érkezik a G30 első komolyabb ráncfelvarrása.

Az egy ideje már javában tesztelt típus álcázott prototípusairól a közelmúltban több kémfotó is felbukkant, és ezek alapján egy orosz dizájner, Nikita Chuiko elkészített két olyan számítógépes rajzot, melyen már álcázás nélkül látható az új 5-ös.

Kolesa.ru / Nikita Chuiko

A Kolesa.ru által nyilvánosságra hozott képeken szereplő autó elsősorban az átrajzolt fényszóróiról és hátsó lámpáiról ismerszik meg, és sokak örömére a veséket formáló hűtőrácsai nem lettek jelentősen nagyobbak.

Kolesa.ru / Nikita Chuiko

Az újdonság várhatóan megkapja a közelmúltban debütált 745e 58 kilométeres e-hatótávú plugin hibrid hajtásláncát, mely egyrészt egy 286 lóerős és 450 Nm-es 3 literes 6 hengeres turbós benzinmotorból, másrészt pedig egy 113 lóerős, illetve 265 Nm-es villanymotorból áll. A 12 kWh kapacitású akkumulátorra épülő hajtáslánc összteljesítménye 394 lóerő, a kombinált nyomaték pedig kereken 600 Nm.

A közelmúltban volt szerencsénk kipróbálni az aktuális 5-ös BMW zöld rendszámos változatát, a 252 lóerős és 420 Nm-es produkciót előadó, 2 literes 4 hengeres benzinmotoros 530e-t.

László Ferenc

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!