szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Eladná a novemberben átadott krakkói Bonarka City Center bevásárlóközpont 50 százalékát a TriGranit - írta hétfői számában a Világgazdaság a PropertyEU ingatlanpiaci szaklap értesülése alapján, amelyet a napilapnak Szabó Zsolt, a cég befektetési igazgatója erősített meg.

Az ingatlanpiaci szaklap szerint a tulajdonrészért a fejlesztő 200 millió eurós árat jelölt meg - írta a Világgazdaság. Az igazgató pontos összeget nem akart közölni, de azt a napilapnak elmondta, hogy a cégnek 200 millió eurós hitele van a bevásárlóközpontra, így azt meghaladó összegért adnák el a központ egy részét.

A 234 ezer négyzetméteren megvalósuló városközpont három fázisban épül fel: a tavaly novemberben átadott első szakaszban a 270 üzletet, 20 mozitermet, több mint 30 éttermet, kávézót, fagylaltozót, a kétszintes, 3.200 férőhelyes mélygarázst magában foglaló bevásárló- és szórakoztató-központ épült meg. A második és harmadik fázisban négy irodaépület és számos lakás megépítése történik meg. A beruházás tervezett teljes összege mintegy 500 millió euró.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Gazdaság

Nem adtak át plázát az első félévben Budapesten – nézze meg őket!

A tervezett 93 ezer négyzetméternyi kiskereskedelmi létesítményből egyet sem adtak át az első félévben Budapesten, és a vidéken tervezett 97 ezer négyzetméterből is csak 19 ezer készült el – áll a GVA Robertson ingatlanpiaci szolgáltató cég elemzésében. Nézze meg galériánkban, hol költheti pénzét a tervezettnél később!

MTI Itthon

Késik több pláza építése Magyarországon

Teljes a plázastop Európában; Magyarországon is több budapesti és vidéki beruházást elhalasztottak a válság miatt. A Világgazdaság azt írja: minden késés mögött elsősorban a finanszírozás hiánya áll.

hvg.hu Vállalkozás

Mégsem a sörpláza lesz 2011 nagy dobása?

A jövő év nagy dobásai - nemzetközi tanácsadók szerint - az olyan tematikus plázák lehetnek, amelyekben csak éttermek, kávézók, szendvicsbárok, sörözők vagy tejivók vannak. A hagyományos boltmixet kínáló bevásárlóközpontok ideje, azt állítják, hamarosan lejár - még ha ennek látható jelei egyelőre csak a cseh piacon vannak. Mi várható itthon és mit kedvelnek a magyar vásárlók?

MTI Gazdaság

Demján cége Romániában terjeszkedik, de a válság lelassította

A TriGranit számára is nehézséget okoz, hogy a kiskereskedők a kelet-közép-európai térségben egyre kevésbé hajlandóak előre elkötelezni magukat az üzlethelyiség-bérlésekre a majdan megépülő, még csak tervek szintjén létező nagy bevásárlóközpontokban – idézte Török Árpádot, a TriGranit értékesítési főigazgatóját csütörtöki számában a Ziarul Financiar.

hvg.hu Gazdaság

A válság felülírta a plázadömpinges álmokat

A finanszírozási stop és a recesszió derékba törte a bevásárlóközpont-fejlesztéseket, Budapesten a korábbi tervekkel szemben csak két pláza épül - írta csütörtöki számában a Napi Gazdaság.