Áll a bál a tatabányai KFC megnyitása után

Áll a bál a tatabányai KFC megnyitása után

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tatabányai KFC Facebook-oldalán szokatlan kitárulkozó poszt jelent meg, amely azt állítja, hogy azért volt sok reklamáció az étteremben, mert az üzemeltető alkalmatlan emberekkel töltötte fel a stábot.

Hosszú bejegyzést tett ki Facebook-oldalára a tatabányai Kentucky Fried Chicken csapata. Az étterem szeptember 28-án nyílt meg a megyeszékhelyen, a vendégek azonban számtalan problémával szembesültek az első napokban.

Az oldalon azt írják, többen is jelezték, hogy lassú és nem megfelelő minőségű volt a kiszolgálás, illetve néhányan megbetegedtek az ételektől.

„Kedves Vendégeink! Rengetegen jeleztétek, hogy lassú volt a kiszolgálás, nem megfelelő minőségű ételt kaptatok kézhez, illetve hogy kollégáink nem megfelelő hangnemben beszéltek veletek. Nagyon sajnáljuk a történteket, és mindenkitől, akivel hasonló fordult elő éttermünkben, szeretnénk elnézést kérni”

Az oldal kezelői később azt írják, hogy az Amrest (Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora – a szerk.) olyan embereket „tett be” a csapatba, akik „teljesen alkalmatlanok” a pozíciójukra. A bejegyzésben a területi vezetőre, Steffens Miklósra hivatkoznak. A posztból olyan információk is kiderülnek, amelyeket általában nem szoktak a vásárlók orrára kötni.

 „A KFC Keleti Budapest, Thököly út 6, címen elérhető étteremből megkaptuk területi vezetőnek Steffens Miklóst, a problémák innen indulnak. A Keleti KFC üzletvezetője,Veress Szandi, teljesen alkalmatlan üzletvezetésre. A Keleti étteremben egerek vannak,és több visszajelzés is érkezett, hogy megbetegedtek többen, a területi vezető meg nem rúgja ki Szandit,mert szerelmes belé.

Az Amrest Steffens Mikire bízta a mi éttermünket is, a tatabányai éttermet, Miki meg betette üzlet vezető-helyettesnek Veress Szandit, akit már a Keletiből is ki kellet volna rúgnia, nem még 2 éttermet is rábíznia, csak mert belé van zúgva.”

A KFC Tatabánya csapata azzal zárja, hogy már keresik megoldás, hogy többet ilyenek ne fordulhassanak elő egyik egységben sem.

„Jelenleg káosz,felfordulás van az egész éttermünkben,és Szanditól a csapat tagjaink sem tudnak normálisan dolgozni. Minden erőnkkel azon vagyunk hogy megoldjuk ezt a kis incidenst minél hamarabb hogy minden egyes vendégünk örömmel térjen be hozzánk. Az Amrest már tud a dologról, és közös erővel keresünk megoldást,hogy többet ilyenek ne fordulhassanak elő se a mi éttermünkben,se bármelyik KFC étteremben.”

Hozzászólások