Műértő 2021. szeptember-október címlap
Kizárólagosságok ellenében – Gedő Ilka a Nemzeti Galériában (Márton Zsófia Eszter)
A nyelv feltámasztása – költészet és performansz a Kassák Múzeumban (Müllner András)
Töprengések a trójai falóról – hogyan múlik ki a neoliberalizmus? (Natalija Paunic, Molnár Ráhel Anna)
93 légyfogó – a Látványtár, a MissionArt és a Várfok galériák kiállítása (Kovács Alex)
Látnok vagy lélekhalász? – a Beuys-centeráriumról (Kovács Ágnes, Neményi-Arndt Katalin)
Populáris modernizmus – Fridvalszki Márk archeo-futurológiai művészete (Zemlényi-Kovács Barnabás)
Beszállókártya mint belépő – múzeumban, Mumbaiban (Hamvai Kinga)
A Szapáry- és Morosini-örökség – egy széthullott gyűjtemény nyomában (Juhász Sándor)
Innovatív agrárizmusok – kiállítás a pozsonyi Kunsthalléban (Hushegyi Gábor)
Nyissátok ki a kaput! – Láthatatlan spektrumok Pannonhalmán (Csanádi-Bognár Szilvia, Turai Hedvig)
Értelmező – a kritikai muzeológiáról (Róka Enikő)
Ránk szakadó ég – az első Helsinki Biennálé (Somhegyi Zoltán)
Gyűjtő, régész és kereskedő – Lichtneckert József emlékezete (Szabadváry Tamás)
Művek, amelyek az életet szolgálják – anyaság a kortárs magyar művészetben (Popovics Viktória)
200 éve született a festő-fényíró trió – Borsos, Molnár, Simonyi (Fejér Zoltán)
Nők, traumák, emlékezés – a „vigaszállomások” utóélete (Berényi Henriett)
Lélekben herendi – beszélgetés Szilasi Lászlóval (Elek Lenke)
Zárva/Nyitva – építészeti biennálé pandémia idején (Boros Géza)
Aki igazi magánmúzeumot alapított – elhunyt Hans Rasmus Astrup (Tóth Károly)
Amikor ott alszom a sziklán – portré Koós Gábor grafikusművészről (Dékei Kriszta)
Tárlatvezető: Seres Szilvia
Kiállításokról:
Maurer Dóra Zürichben, Barokk-modern párhuzamok Düsseldorfban (Darányi György, Wagner István)