szerző:
ingatlanmenedzser.hu
Tetszett a cikk?

A Fressnapf kisállat-áruházlánc és az APRIL...

A Fressnapf kisállat-áruházlánc és az APRIL biztosítótársaság közös, ezer ember megkérdezésével idén nyáron végzett felmérése szerint a válaszadók 30 százaléka az állatorvosnál évente több mint 25 ezer forintot költ, 45 százaléka pedig úgy ad ki 5000-25 000 forintot kedvencére, hogy azt nem tervezte. A váratlan kiadások mögött leggyakrabban a hirtelen bekövetkező balesetek vagy betegségek miatt szükségessé vált kezelések és műtétek állnak.

Az APRIL CEE Development alapítója és magyarországi vezetője, Francois Maresquier szerint a házi kedvencek biztosításának lehetősége meghonosíthatja Magyarországon is a kisállattartás egészségcentrikusabb szemléletmódját. Nyugat-Európában a biztosítással rendelkező kutya-, illetve macskatulajdonosok többet törődnek kedvencük egészségével, illetve természetesnek tartják, hogy biztosítást kössenek rá.

Franciaországban a tulajdonosok 2 százaléka, Angliában 20 százaléka, Svédországban pedig 60 százaléka biztosítja kisállatát. A társaság úgy véli, hogy Magyarországon is egy már létező igényt elégít ki az új szolgáltatás és a legóvatosabb becslések szerint is legalább tízezer ügyfelet várnak 2009-ben. Az új biztosítás további részletei megtalálhatók a www.kutyamacskabiztositas.hu című honlapon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

ingatlanmenedzser.hu Ingatlan

Dubaj: ilyen egy luxus buszmegálló

Dubaj, ez az apró arab államocska a luxusturizmusba fekteti kőolajból származó bevételei jelentős részét, így készülve...