szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A vizuális koncepció az ún.

A vizuális koncepció az ún. "bokeh" elemekre épít, mely elmosódott, elhomályosított képi részleteket jelent és alacsony mélységélességgel készített fotókban, illetve grafikus kompozíciókban jelenik meg.

Az on-air felületeken túl a képernyőn kívüli kommunikációs eszközökön is megjelennek az új arculati elemek. A márka megújítását a Viasat Broadcasting kreatív csapata koordinálta, a müncheni DMC ügynökséggel közösen.

Az új "ident" itt is megnézhető.

A Viasat, amely néhány hete jelentette be Kocsis Attila vezérigazgató távozását, a második negyedévben éves szinten 11 százalékkal, az első félévben 4 százalékkal kisebb árbevételt ért el, mint egy évvel korábban. Abszolút számokat a gyorsjelentés nem közölt; a tavalyi beszámoló szerint a magyarországi egység  2008 második negyedévében az egy évvel korábbit 24 százalékkal meghaladó, 61 millió koronás árbevételt ért el. (2008 első negyedéve - döntően TV6 márciusi indításának költségei miatt - lényegében nullszaldós volt, a második negyedévben a cég 18 millió koronás üzemi eredményt ért el.)

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!