Gyors, biztonságos és olcsó fizetési mód – ez a qvik
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Egy friss felmérés azt mutatja, hogy a fogyasztók számára nagyon kevés jelentőséggel bír, hogy milyen márkájú terméket kínálnak nekik, sőt akár el is tűnhetne a brandek nagy része.
Az emberek többségét nem zavarná a márkák 73 százalékának eltűnése – derül ki az Havas Media Group 23 ország 134 ezer fogyasztója körében végzett Meaningful Brands című kutatásából, amit a turizmusonline ismertet a Kreatív Online alapján. Különösen Európában és az USA-ban kritikusak a márkákkal a fogyasztók, a két régió fogyasztói szerint akár 92 százalékuk is mehetne a süllyesztőbe. Globálisan ugyanilyen rossz azon márkák aránya, amelyekről az emberek úgy tartják, hogy jelentősen pozitív hatással van az életükre.
Szintén Európában és az USA-ban a márkákkal szembeni óriási elvárások mellé bizalmatlanság társul, de globálisan is csak a megkérdezettek 48 százaléka bízik bennük. A nyugat-európai és amerikai megkérdezettek mindössze 29 és 28 százaléka gondolja úgy, hogy a márkák keményen dolgoznak az életük jobbá tételén, és csak 21 százalékuk érzi úgy, hogy őszintén kommunikálnának. Ez az arány lényegesen rosszabb a globális 32 százaléknál, amit Latin-Amerika és Ázsia húz fel. A megkérdezettek közel háromnegyede (71 százaléka) szerint a márkáknak sokkal több szerepet kellene vállalniuk a szociális problémák megoldásában és az életminőségünk javításában.
A legutóbbi, 2011-es kutatás óta a márkák rangsorában jelentős változás történt, az első tíz fele technológiai márka lett, az első ötből négy. Az első helyet a Google szerezte meg, utána a Samsung, a Microsoft, a Nestlé és a Sony jön. A szektorok közül az első helyen a retail végzett, másodikon az étel-ital, a harmadikon az it- és a fogyasztói elektronikai márkák.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A papírmentes nyugtaadás mellett egyszerűbb használatot és költségcsökkentést hoz az átállás.
Miért vett meg egy nagy múltú, de veszteséges üzletláncot? Mit kellene csinálni ahhoz, hogy ne legyen méregdrága egy croissant? Mi a legnagyobb baj azzal, hogy a Balatonon még mindig ugyanúgy sütik a lángost? És miért nem érdemes mindenkinek akciózni a tejfölt? Andrejszki Richárddal, a Chef Market tulajdonosával beszélgettünk annak kapcsán, hogy cége a Culinaris új tulajdonosa lett.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Izrael vezetősége kemény válaszcsapásra szólította fel a hadsereget Teherán ellen.
Oroszország sorra veszti el szövetségeseit.
2029-től csak nonprofit cég végezheti a visszaváltási díjas rendszerek üzemeltetését. De van egy kiskapu.
Új, magánfenntartású működési modellre tér át az egyetem.
Egyesével hívták be a munkásokat hétfőn, tömött sorokban várták a sorsukat vasmű bejárata előtt.