Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egy friss felmérés azt mutatja, hogy a fogyasztók számára nagyon kevés jelentőséggel bír, hogy milyen márkájú terméket kínálnak nekik, sőt akár el is tűnhetne a brandek nagy része.
Az emberek többségét nem zavarná a márkák 73 százalékának eltűnése – derül ki az Havas Media Group 23 ország 134 ezer fogyasztója körében végzett Meaningful Brands című kutatásából, amit a turizmusonline ismertet a Kreatív Online alapján. Különösen Európában és az USA-ban kritikusak a márkákkal a fogyasztók, a két régió fogyasztói szerint akár 92 százalékuk is mehetne a süllyesztőbe. Globálisan ugyanilyen rossz azon márkák aránya, amelyekről az emberek úgy tartják, hogy jelentősen pozitív hatással van az életükre.
Szintén Európában és az USA-ban a márkákkal szembeni óriási elvárások mellé bizalmatlanság társul, de globálisan is csak a megkérdezettek 48 százaléka bízik bennük. A nyugat-európai és amerikai megkérdezettek mindössze 29 és 28 százaléka gondolja úgy, hogy a márkák keményen dolgoznak az életük jobbá tételén, és csak 21 százalékuk érzi úgy, hogy őszintén kommunikálnának. Ez az arány lényegesen rosszabb a globális 32 százaléknál, amit Latin-Amerika és Ázsia húz fel. A megkérdezettek közel háromnegyede (71 százaléka) szerint a márkáknak sokkal több szerepet kellene vállalniuk a szociális problémák megoldásában és az életminőségünk javításában.
A legutóbbi, 2011-es kutatás óta a márkák rangsorában jelentős változás történt, az első tíz fele technológiai márka lett, az első ötből négy. Az első helyet a Google szerezte meg, utána a Samsung, a Microsoft, a Nestlé és a Sony jön. A szektorok közül az első helyen a retail végzett, másodikon az étel-ital, a harmadikon az it- és a fogyasztói elektronikai márkák.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.