szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Első negyedéves forgalma és nyeresége is visszaesett a német sportszergyártónak, bár a feltörekvő piacokon növelni tudta az eladásait.

Csökkent az adidas német sportszergyártó adózott eredménye az első negyedévben részben a golf üzletágban bekövetkezett kétszámjegyű eladáscsökkenés miatt.

A legnagyobb európai sportcikkgyártó kedden közölte: éves összehasonlításban harmadával, 204 millió euróra csökkent adózott eredménye, és 6 százalékkal, 3,533 milliárd euróra hanyatlott forgalma a március végével záródott három hónapban. 

A Reuters által megkérdezett elemzők nagyobb, 217 millió euró adózott eredményre számítottak, míg a forgalom nagyjából megegyezett a szakértői várakozásokkal. 

A cég bevételeit kedvezőtlenül befolyásolta a rubel gyengülése, amit azonban részben ellensúlyozott az adidas eladásainak növekedése a feltörekvő piacokon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!