szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az e-kereskedelem egyre nagyobb szeletet hasít ki a hagyományos kiskereskedelemmel szemben.

Drámai időszak ez a kereskedőknek, hatalmas változás zajlik a kiskereskedelmi szektorban. Ugyanis az e-kereskedelem egyre nagyobb szeletet hasít ki magának a hagyományos, „fizikai” kereskedelemmel szemben.

Legalábbis az Egyesült Államokban (ami persze jelezheti a várható hazai folyamatokat is). A BI Intelligence prognózisa szerint 2020-ra a média, valamint a sport- és hobbieszközök kereskedelmének közel 70 százaléka az interneten fog történni. Jelenleg ez az arány meghaladja a 30 százalékot.

A prognózis szerint az elektronikus eszközök kereskedelmének fele, a bútoreladások több mint 30 százaléka, a ruházati termékek eladásának több mint 20 százaléka zajlik az interneten 2020-ra.

Az élelmiszerkereskedelem viszont nem nagyon fog változni a BI Intelligence szerint.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!