szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Angol képviselő robbantotta ki a Tesco saját márkás marhabordájával kapcsolatos botrányt.

Vasárnap este James Cleverly Tory-képviselő posztolt a Twitteren egy képet vacsorája alapanyagáról: a Tesco saját márkás marhabordája a csomagolásban egy nagy szelet húsnak tűnik, kibontva azonban látszik, hogy csak két kisebb húsdarabról van szó, köztük egy üres rekesszel, melyet a csomagolás ügyesen kitakart – írta a The Guardian.

„Azt hiszem, ez a csomagolás egy kicsit cinikus. Szeretném hallani, mi ennek az üres rekesznek a magyarázata” tweetelte a képviselő. A Tesco azzal védekezik, hogy a termék pontos súlyát mindig feltüntetik a csomagoláson.

A Tesco azonban nem az egyetlen cég, aki trükközik a csomagolással, vagy annak feliratával. 2015-ben a Cadbury vet ki a dobozból két csokirudat úgy, hogy levegővel töltötte ki a helyüket. A Marks&Spencer a nagyon rusztikusnak és termelőinek szánt Lochmuir lazaccal bukott hatalmasat, mikor kiderült, nincs is ilyen nevű folyó. A Tropicana mangólevét pedig azért vették össztűz alá, mert 87 százaléka almából készült.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!