szerző:
hvg.hu

Az első magyar miniszterelnöki show-fellépésre ugyan többen voltak kíváncsiak, mint a vele egyidőben sugárzott műsorokra, a „száznapos” Gyurcsány Ferenc vicces történetei iránti érdeklődés azonban egy átlagos Barátok közt-nézőszám közelébe sem ért - derül ki az AGB Hungary nézőszám-statisztikáiból.

Nem kezdett rosszul a TV2 az újév második hetében: Szulák Andrea mindjárt hétfőn a miniszterelnökkel az oldalán igyekezett felülmúlni a konkurens csatornák nézettségi mutatóit, ami részben sikerült is neki, hiszen műsorát többen (1,4 millióan, akik közül 574 ezren a 18-49-esek körül kerültek ki) követték, mint az azonos időben az RTL Klubon sugárzott Karantén című thrillert. Ugyancsak TV2-sikernek mondható, hogy a csatornán 20 órától vetített A fiúk mindig csak azt akarják című német tinivígjátékot a legtöbb (773 ezer) fiatal néző látta hétfőn.

Kedden az RTL fordított, a Legyen Ön is milliomos! a legnézettebb keddi műsor lett, a Barátok közt pedig a legtöbb fiatal nézőt (881 ezret) szögezte a képernyők elé. A nap meglepetése a királyi televízió Önök kérték című kívánságműsora, amelyet éppen annyian láttak, mint előző nap Szulákot, bár túlnyomó részük a 18-49-es, kereskedelmileg fontos korcsoporton kívül esik.

Az RTL Klub kora délutántól induló műsorfolyama szerdán is több nézőt vonzott, mint más csatornák műsorai. Érdekes módon viszonylag előkelő helyezést ért el ugyanakkor a TV2-n leadott A Mikroszkóp fantomja című ’közéleti kabaré’ is, ezt ugyanis 1,79 millió néző látta, 738 ezer fiatal nézője pedig éppen csak elmaradt a vetélytárs csatornán futó „Sheena a dzsungel királynője” című kalandfilm 739 fiatal nézőjétől. Az MTV ezen a napon az elhunyt Bessenyei Ferenctől vett végső búcsút; a legendás színész temetését több mint kilencszázezren követték a televízión keresztül.

Csütörtökön egy másik, két és fél éve elhunyt nagyság, Hofi Géza tűnt fel a képernyőn: az MTV ismétlésén 1,07 millió néző nosztalgiázott. Vágó István vetélkedője ezalatt az RTL-en 2,14 millió nézőjével különösen jól szerepelt, csakúgy mint pénteken, amikor némileg alacsonyabb nézőszámot hozva ugyan, de legyőzte a TV2 ellene kiállított vetélkedőjét, az Áll az alkut.

A szombat este a TV2 fölényét hozta, Bochkor Gábor a Csaó, Darwin!-ban 1,87 millió 18-49-es néző előtt vezényelte le a kiskeblű, valamint nagykeblű nők küzdelmét, amelyet egyébként előbbiek nyertek.  Az ezt megelőző Szulák Andrea vezette Activity még ennél is több embert érdekelt, és szombat este a teljes lakosság körében még a Tények és a Magellán is megverte a vetélytárs produkciókat.

A hét utolsó napján a TV2 hír- és magazinműsorai ugyancsak jól szerepeltek, a Napló például 2,48 milliós nézőtáborával (köztük 1 millió 18-49-essel) a hét legnézettebb műsora lett, a fiatalok között pedig a közvetlenül őt követő Peacemaker című George Clooney-akciófilm is népszerűbb volt, mint a Jurassic Park vele egyidőben az RTL-en sugárzott második része.

Bár a fentiekből úgy tűnik, a TV2 kezd magára találni, az egész heti adatokat vizsgálva az RTL Klub mind a teljes lakosságot, mind a 18-49-es korosztályt figyelembe véve továbbra is vezetőnek mondhatja magát, azaz: műsorainak egy-egy percét átlagosan mindig több ember látta, mint bármely más vetélytársáét. 

hvg.hu Média

Ludas Matyi méltó visszatérése

Szenteste a szokásosnál kevesebben ültek a tévé előtt, szombati visszatérésükkel szakítottak a Megasztárok és Ludas Matyi, vasárnap estére pedig már a megszokott nézősereg tapadt a képernyőkre.

hvg.hu Média

Minden, amit a TV2 új sorozatáról tudni lehet

Információs zárlat közepette, titokzatos teaserrel indult a TV2 hamarosan kezdődő napi sorozatának bevezető kampánya. A tizenhét állandó főszereplőt felvonultató sorozaton hónapok óta csaknem kétszáz ember dolgozik.

Média

Újra a képernyőn Kepes András

Desszert című műsorának folytatásával tavasszal ismét látható lesz Kepes András, ezúttal az RTL Klub képernyőjén. A fehér asztal melletti beszélgetős sorozat még 1998-ban maradt abba.

hvg.hu Média

2004 ötven legnépszerűbb tévéműsora

A hétről hétre nagyarányú nézettséget produkáló televíziós vetélkedők és sorozatok mellett az elmúlt évben időnként kiugróan nagyszámú nézősereg volt kíváncsi a sportműsorokra és vígjátékokra. Az AGB Hungary alant közölt, szöveges formában feldolgozott statisztikája a 18-49-es korosztályra vonatkozik.

hvg.hu Média

Kétmillióan látták a raboskodó Zalatnayt

Az énekesnő bejelentkezése a börtönből az 50. hét második legnézettebb műsorának bizonyult, a vasárnapi Tények szintén dobogós lett, Doktor Szöszi pedig a fiatalok körében aratott.

Itthon

Az ORTT szerint káros az Apám beájulna

Az Országos Rádió és Televízió Testület Panaszbizottsága állampolgári bejelentésre megvizsgálta az RTL Klubon 2004. december 12-én sugárzott Apám beájulna című filmet és arra az egyhangú álláspontra jutott, hogy a műsorszolgáltató nem a megfelelő korhatárjelzést alkalmazta.

hvg.hu Média

Jimmy nyerte a bokszrangadót

Az összlakosság körében a tíz legnépszerűbb, a 18-49-es korosztály esetében a tizenkilenc legnézettebb műsort az RTL Klub adta az elmúlt héten. A TV2 ökölvívó gálája és híradója azonban legyőzte a konkurencia hasonló műsorait. A közszolgálati televízió arzenálja Jimmyből és Lajcsiból állt.

hvg.hu Média

Hajós András megkapja élete harmadik műsorát

Kepes András mellett Hajós András is feltűnik RTL Klubon. Az Emile Rulez! zenekar énekese a Benne leszek a tévében című "tehetségkutató - ki mit tud" formájában állandó műsort kapott.

Ázsiában építi kapcsolatait a szaúdi trónörökös

Ázsiában építi kapcsolatait a szaúdi trónörökös

A kínai kormány a lakosság fogaiért aggódik

A kínai kormány a lakosság fogaiért aggódik

Megszökött egy fogoly Siófokon

Megszökött egy fogoly Siófokon

Nyomkövető kutyákkal az utolsó pillanatban találtak meg egy eltűnt 87 éves férfit a rendőrök

Nyomkövető kutyákkal az utolsó pillanatban találtak meg egy eltűnt 87 éves férfit a rendőrök

Gondban van a macedón kormány, mióta fő témájuk Budapestre szökött

Gondban van a macedón kormány, mióta fő témájuk Budapestre szökött

Több és jobb sört iszunk, mint korábban

Több és jobb sört iszunk, mint korábban