szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az első magyar miniszterelnöki show-fellépésre ugyan többen voltak kíváncsiak, mint a vele egyidőben sugárzott műsorokra, a „száznapos” Gyurcsány Ferenc vicces történetei iránti érdeklődés azonban egy átlagos Barátok közt-nézőszám közelébe sem ért - derül ki az AGB Hungary nézőszám-statisztikáiból.

Nem kezdett rosszul a TV2 az újév második hetében: Szulák Andrea mindjárt hétfőn a miniszterelnökkel az oldalán igyekezett felülmúlni a konkurens csatornák nézettségi mutatóit, ami részben sikerült is neki, hiszen műsorát többen (1,4 millióan, akik közül 574 ezren a 18-49-esek körül kerültek ki) követték, mint az azonos időben az RTL Klubon sugárzott Karantén című thrillert. Ugyancsak TV2-sikernek mondható, hogy a csatornán 20 órától vetített A fiúk mindig csak azt akarják című német tinivígjátékot a legtöbb (773 ezer) fiatal néző látta hétfőn.

Kedden az RTL fordított, a Legyen Ön is milliomos! a legnézettebb keddi műsor lett, a Barátok közt pedig a legtöbb fiatal nézőt (881 ezret) szögezte a képernyők elé. A nap meglepetése a királyi televízió Önök kérték című kívánságműsora, amelyet éppen annyian láttak, mint előző nap Szulákot, bár túlnyomó részük a 18-49-es, kereskedelmileg fontos korcsoporton kívül esik.

Az RTL Klub kora délutántól induló műsorfolyama szerdán is több nézőt vonzott, mint más csatornák műsorai. Érdekes módon viszonylag előkelő helyezést ért el ugyanakkor a TV2-n leadott A Mikroszkóp fantomja című ’közéleti kabaré’ is, ezt ugyanis 1,79 millió néző látta, 738 ezer fiatal nézője pedig éppen csak elmaradt a vetélytárs csatornán futó „Sheena a dzsungel királynője” című kalandfilm 739 fiatal nézőjétől. Az MTV ezen a napon az elhunyt Bessenyei Ferenctől vett végső búcsút; a legendás színész temetését több mint kilencszázezren követték a televízión keresztül.

Csütörtökön egy másik, két és fél éve elhunyt nagyság, Hofi Géza tűnt fel a képernyőn: az MTV ismétlésén 1,07 millió néző nosztalgiázott. Vágó István vetélkedője ezalatt az RTL-en 2,14 millió nézőjével különösen jól szerepelt, csakúgy mint pénteken, amikor némileg alacsonyabb nézőszámot hozva ugyan, de legyőzte a TV2 ellene kiállított vetélkedőjét, az Áll az alkut.

A szombat este a TV2 fölényét hozta, Bochkor Gábor a Csaó, Darwin!-ban 1,87 millió 18-49-es néző előtt vezényelte le a kiskeblű, valamint nagykeblű nők küzdelmét, amelyet egyébként előbbiek nyertek.  Az ezt megelőző Szulák Andrea vezette Activity még ennél is több embert érdekelt, és szombat este a teljes lakosság körében még a Tények és a Magellán is megverte a vetélytárs produkciókat.

A hét utolsó napján a TV2 hír- és magazinműsorai ugyancsak jól szerepeltek, a Napló például 2,48 milliós nézőtáborával (köztük 1 millió 18-49-essel) a hét legnézettebb műsora lett, a fiatalok között pedig a közvetlenül őt követő Peacemaker című George Clooney-akciófilm is népszerűbb volt, mint a Jurassic Park vele egyidőben az RTL-en sugárzott második része.

Bár a fentiekből úgy tűnik, a TV2 kezd magára találni, az egész heti adatokat vizsgálva az RTL Klub mind a teljes lakosságot, mind a 18-49-es korosztályt figyelembe véve továbbra is vezetőnek mondhatja magát, azaz: műsorainak egy-egy percét átlagosan mindig több ember látta, mint bármely más vetélytársáét. 

hvg.hu Média

Ludas Matyi méltó visszatérése

Szenteste a szokásosnál kevesebben ültek a tévé előtt, szombati visszatérésükkel szakítottak a Megasztárok és Ludas Matyi, vasárnap estére pedig már a megszokott nézősereg tapadt a képernyőkre.

hvg.hu Média

Minden, amit a TV2 új sorozatáról tudni lehet

Információs zárlat közepette, titokzatos teaserrel indult a TV2 hamarosan kezdődő napi sorozatának bevezető kampánya. A tizenhét állandó főszereplőt felvonultató sorozaton hónapok óta csaknem kétszáz ember dolgozik.

Média

Újra a képernyőn Kepes András

Desszert című műsorának folytatásával tavasszal ismét látható lesz Kepes András, ezúttal az RTL Klub képernyőjén. A fehér asztal melletti beszélgetős sorozat még 1998-ban maradt abba.

hvg.hu Média

2004 ötven legnépszerűbb tévéműsora

A hétről hétre nagyarányú nézettséget produkáló televíziós vetélkedők és sorozatok mellett az elmúlt évben időnként kiugróan nagyszámú nézősereg volt kíváncsi a sportműsorokra és vígjátékokra. Az AGB Hungary alant közölt, szöveges formában feldolgozott statisztikája a 18-49-es korosztályra vonatkozik.

hvg.hu Média

Kétmillióan látták a raboskodó Zalatnayt

Az énekesnő bejelentkezése a börtönből az 50. hét második legnézettebb műsorának bizonyult, a vasárnapi Tények szintén dobogós lett, Doktor Szöszi pedig a fiatalok körében aratott.

Itthon

Az ORTT szerint káros az Apám beájulna

Az Országos Rádió és Televízió Testület Panaszbizottsága állampolgári bejelentésre megvizsgálta az RTL Klubon 2004. december 12-én sugárzott Apám beájulna című filmet és arra az egyhangú álláspontra jutott, hogy a műsorszolgáltató nem a megfelelő korhatárjelzést alkalmazta.

hvg.hu Média

Jimmy nyerte a bokszrangadót

Az összlakosság körében a tíz legnépszerűbb, a 18-49-es korosztály esetében a tizenkilenc legnézettebb műsort az RTL Klub adta az elmúlt héten. A TV2 ökölvívó gálája és híradója azonban legyőzte a konkurencia hasonló műsorait. A közszolgálati televízió arzenálja Jimmyből és Lajcsiból állt.

hvg.hu Média

Hajós András megkapja élete harmadik műsorát

Kepes András mellett Hajós András is feltűnik RTL Klubon. Az Emile Rulez! zenekar énekese a Benne leszek a tévében című "tehetségkutató - ki mit tud" formájában állandó műsort kapott.

Megszámolták a sirályokat Magyarországon

Megszámolták a sirályokat Magyarországon

Elégett a Föld légkörében egy kínai űrhajó, videón az utolsó pillanatai

Elégett a Föld légkörében egy kínai űrhajó, videón az utolsó pillanatai

Éjszakai italozás másnapján okozott halálos balesetet egy férfi, öt évet kaphat

Éjszakai italozás másnapján okozott halálos balesetet egy férfi, öt évet kaphat

Újabb mélyponton a forint

Újabb mélyponton a forint