szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Médiablog mai bejegyzése szerint a Condé Nast, a Hearst, a Meredith, a News Corp és a Time Inc. médiacsoportok közös vállalkozást alapítanak. Az ötök együttesen 144 millió olvasót érnek el.

A cél olyan nyílt platformok létrehozása, amire új, e-olvasó, digitális hirdetési rendszer, digitális lapárusítás és előfizetés építhető fel - olvasható a Médiablogon. A vezetők kiválasztása és a székház kibérlése (Manhattan) már folyamatban van. A blogger azonban szkeptikus, az elmúlt évek tapasztalatai szerint az ilyen kutya-macska együttműködésekben a jogi-üzleti huzavona felemészti a rendelkezésre álló pénzt és energiát, magára a fejlesztésre pedig alig marad valami. A másik szerinte gond az, hogy egyáltalán nem biztos, hogy a számtalan kompromisszum útján megszülető termék kell is majd a népnek. Ráadásul a közös projektben résztvevő cégek egy része (vagy mindegyik) közben azért sütögeti a saját pecsenyéjét is - vélekedik a Médiablog szerzője. Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!
A rák magánya és a láthatatlan női munka – A hajfonat hősei folyamatos harcban állnak az idővel

A rák magánya és a láthatatlan női munka – A hajfonat hősei folyamatos harcban állnak az idővel

Törökökkel, franciákkal és Mészáros Lőrinccel épülhetnek a Paks II.-pótló gázerőművek

Törökökkel, franciákkal és Mészáros Lőrinccel épülhetnek a Paks II.-pótló gázerőművek

Időskori prosztataprobléma: muszáj ezzel együtt élni?

Időskori prosztataprobléma: muszáj ezzel együtt élni?

Győzött Németország a magyar jégkorong-válogatott ellen

Győzött Németország a magyar jégkorong-válogatott ellen