szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Médiablog mai bejegyzése szerint a Condé Nast, a Hearst, a Meredith, a News Corp és a Time Inc. médiacsoportok közös vállalkozást alapítanak. Az ötök együttesen 144 millió olvasót érnek el.

A cél olyan nyílt platformok létrehozása, amire új, e-olvasó, digitális hirdetési rendszer, digitális lapárusítás és előfizetés építhető fel - olvasható a Médiablogon. A vezetők kiválasztása és a székház kibérlése (Manhattan) már folyamatban van. A blogger azonban szkeptikus, az elmúlt évek tapasztalatai szerint az ilyen kutya-macska együttműködésekben a jogi-üzleti huzavona felemészti a rendelkezésre álló pénzt és energiát, magára a fejlesztésre pedig alig marad valami. A másik szerinte gond az, hogy egyáltalán nem biztos, hogy a számtalan kompromisszum útján megszülető termék kell is majd a népnek. Ráadásul a közös projektben résztvevő cégek egy része (vagy mindegyik) közben azért sütögeti a saját pecsenyéjét is - vélekedik a Médiablog szerzője. Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!
Dr. MI szól, ha baj van: így értékel laborvizsgálatokat egy magyar algoritmus

Dr. MI szól, ha baj van: így értékel laborvizsgálatokat egy magyar algoritmus

A Sziget befogadja a Pride-ot, ha nem tarthatják meg ott, ahol szeretnék

A Sziget befogadja a Pride-ot, ha nem tarthatják meg ott, ahol szeretnék

Kitiltják a szennyező sétahajókat Amszterdam belvárosából

Kitiltják a szennyező sétahajókat Amszterdam belvárosából

Kaphatnak-e magyar nyugdíjat átköltöző ukrán nyugdíjasok?

Kaphatnak-e magyar nyugdíjat átköltöző ukrán nyugdíjasok?