Vagy inkább besétált egy gyantázásra szakosodott szépségszalonba, ahol egy „Full Monty”, vagy egy „Boyzillian” (Brazillian a női intim fazon gyanta neve Angliában) fedőnevű teljes test gyanta élményben 120 fontért bárkinek része lehet. Na már most, aki valaha is látta a 40 éves szűz című film filmtörténelmi jelentőségű jelenetét, amikor Steve Carellnek élesben gyantázzák az eredeti –és igen dús- mellkas szőrzetét, az biztos nem bírja a fenti mondatot szisszenés nélkül elolvasni, sőt, abban is biztosak vagyunk, hogy néhány férfiolvasónk egy-két könnycseppet is elmorzsol titokban.
Megnyugtatásul itt van a 44 éves Stuart vallomása, a The Guardian angol napilapnak, aki szerint a bikini gyanta „közel sem olyan fájdalmas, mint a mellkas és sokkal hatásosabb, mint a borotválás, mert nem jelentkezik a kínos viszketés és a gyanta után a szőr nem nő vissza olyan gyorsan, pláne nagyobb mennyiségben.”
Stuart rendszeresen 160 kilométert utazik a Lounge nevezetű szalonba, amely Norwich környékén a leghíresebb gyantázási szakértelméről és ahol a férfiaknak szánt bikini kezelés neve „Speedo”. Amanda Senior a 21 éves kozmetikus 40 és 60 font közötti összeget kér attól függően milyen szőrös az illető.
„A férfiak sokkal csendesebben bírják a fájdalmat, mindig csak annyit mondanak, ó, ez nem fáj, de gyanítom, ez csak a férfi macsó attitűd. A nők soha nem szégyenlik felüvölteni a házat.” - meséli Senior.
Mivel a szépségipar önszabályozó, senki sem számolja, hány szalon ajánl intim férfi gyantázást, de a több mint 10000 tagot számláló Brit Kozmetikusok Egyesületének egyik vezetője, Phil Swinford szerint a trend növekvő.
„Mindössze a kozmetikai eljárások 5 százalékát végzik férfiakon, de a piac egyre nő és ezzel együtt a férfiak száma is, akik a kezelésekre jelentkeznek. Négy éve még nő is alig akadt, aki brazil gyantára vagy más intim szőrtelenítésre jelentkezett, most pedig már a férfiaknak is egyre több szalon ajánlja a kezelést.”
A trendbe még a Harrods áruház gyógyfürdője is bekapcsolódott, ahol már teljesen természetes dolog a Beckham-gyanta. Az elnevezés ugyan még szabadalom után kiált, mert Kim Lawless, a londoni Upmister negyedbeli gyanta királynő szerint igenis a focista az, aki a gyantára jelentkező férfiak egóját megnyugtatja, hogy nem csinálnak semmi „cikit”.
„Nem tudom, a gyanta miért lett hirtelen olyan népszerű, de sok ügyfelem említi David Beckham-et. Most, hogy olyan sztárok mint ő, nyitottak a gyantára, ez a többi férfit is felbátorítja.” meséli Lawless, aki fürdik a kliensekben. „Az ügyfeleim többsége férfi és többnyire heteroszexuálisok Egy éve még három férfit gyantáztam egy héten, ma hármat csinálok egy nap. És a férfiak teljesen vegyes foglalkozásúak, könyvelők, brókerek, tanárok, bokszolók, modellek. Talán az egyetlen amit észrevettem, hogy sokan jönnek az építőiparból.”
A GQ egyik szerkesztője, Charile Porter szerint a gyanta csakugyan divatba jött. „De a férfiak egyébként is jobban rendben tartják magukat az utóbbi időben. A divattal manapság egyre tisztább külső jár és ez megragad a férfiak tudatalattijában”- mondja. Ennek ellenére Porter szerint ez a dolog csak a hiúbb férfiak szokása lesz majd és nem válik annyira általánossá, hogy a metrón megbámuljanak egy férfit, akinek szőrös a hónalja.
Ha valaki egy pillantást is vetett már a Men’s Health magazinra, amiből csöpög a dudorodó bicepsz, a szexi arcél és a selymes bőr és az olyan cikkek, mint a „Zsírégető ételek”, „Hogyan adjunk túl a sörhasunkon” „Mentsd meg a hajad, mielőtt túl késő”, akkor láthatja, hogy a magazin a legjobb úton halad, hogy a Cosmopolitan és más női magazinok méltó párjává váljék. Így minden bizonnyal lesz itt sorban állás a kozmetikusnál.
Krisztina O'Brien