szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A magyar internetezők 79 százaléka a világhálón tájékozódik, mielőtt megvenné a karácsonyfa alá valót.

A magyar internetezők 79 százaléka a világhálón tájékozódik, mielőtt megvenné a karácsonyfa alá valót. A nézelődés mellett már sokan választják az „online bevásárlóközpontokat” is: a válaszadók 65 százaléka tervezi, hogy az interneten is fog vásárolni meglepetést. Leginkább ruhát, gyerekjátékot és kozmetikumot szeretünk adni - derül ki a felmérésből.

Az idei top karácsonyi termékek közül a ruházati cikkek vezetik a listát (64%), emellett majdnem minden második válaszadó gyerekjátékot (53%), kozmetikumot (49%), könyvet (47%) és műszaki cikkeket (45%) is tervez vásárolni. A férfiak és nők abban is különböznek, hogy milyen ajándékkal kívánják meglepni szeretteiket: előbbiek között a műszaki cikkek legnépszerűbbek (66%), míg a hölgyeknél a ruha az egyértelmű sláger (68%). 

Az M2-nél is erősebb lett a BMW M240i

Az M2-nél is erősebb lett a BMW M240i

Egyetlen ábra, ami tökéletesen megmutatja, mennyire pánikba estek a Manchester Citynél

Egyetlen ábra, ami tökéletesen megmutatja, mennyire pánikba estek a Manchester Citynél

Szülést levezető buszsofőr, elveszett gyerek és a kóbor cica – öt hihetetlen sztorit szedett össze a BKK

Szülést levezető buszsofőr, elveszett gyerek és a kóbor cica – öt hihetetlen sztorit szedett össze a BKK

Menekülnek az emberek Szantoriniről, miután az elmúlt napokban több száz földrengést észleltek a szigeten

Menekülnek az emberek Szantoriniről, miután az elmúlt napokban több száz földrengést észleltek a szigeten