Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) betiltotta az állítható hátsó szárnyak használatát a hétvégi Belga Nagydíj versenypályájának legveszélyesebb szakaszán.
A Renault többségi tulajdonosa szerint a súlyos ralibalesetet szenvedett Robert Kubica idén már semmiképpen sem tér vissza a volán mögé, a csapat viszont elégedetlen a helyére ültetett Nick Heidfelddel.
Michael Schumacher még most igyekezett elejét venni az év végi visszavonulásáról szóló pletykáknak. Kijelentette, jövőre is marad a Forma-1-ben, sőt, lehet, hogy hosszabbít is.
Egy doménüzér időben reagált a Williams legutóbbi bejelentésére, és az összes olyan internetes címet regisztráltatta, amely összefüggésbe hozható a Williams-Renault együttműködéssel. Az ausztrál férfi birtokolja többek között a williamsrenault.com és az attwilliamsrenaultgp.com címeket is.
Schumacher végleges távozásával kapcsolatban a Magyar Nagydíj után röppentek fel újra különféle híresztelések, s csak olaj volt a tűzre, amikor a Corriere dello Sport című olasz lap a napokban a Mercedes GP pilótáját idézve azt írta: a 42 esztendős klasszis gondolkodik, hogy bevállalja-e a következő szezont, mert úgy érzi, hogy „túlságosan nyugodt” hozzáállása „nem tesz jót” a csillagos egyletnek.
Kifakadt a Mercedes GP Forma-1-es reménysége, Nico Rosberg: a Hungaroringen századik nagydíját futó, azonban az első győzelmével továbbra is adós német panaszkodik a csillagos márka Ezüstnyilának versenyképességére.
A hétszeres Forma-1-es világbajnok Michael Schumacher visszatérése óta az eredmények csak nem jönnek, így szerinte lassan felül kell vizsgálni, kell-e még a Forma-1-be vagy sem.
Bár a tavalyinál kevesebbet, így is bő 4,5 milliárd forintot fizetett a magyar állam a 2011-es F1 Magyar Nagydíjért. Érdekes kérdés azonban, hogy mindezt miből fedezte a kormányzat, a költségvetési törvényből ugyanis eltűnt a hazai futam támogatására szánt összeget részletező sor, amit a szaktárcánál a versenyhétvége óta eltelt majd másfél hét alatt sem tudtak előbányászni – írja az Ecoline.
Fernando Alonso, a Ferrari kétszeres Forma-1-es világbajnoka és Stefano Domenicali csapatfőnök leosztályozta eddigi 2011-es teljesítményüket, egyben elemezték a csapat jelenlegi helyzetét.
Teljes egészében megsemmisült az az R31-es alváz, amely a múlt hétvégi Magyar Nagydíjon lángra lobbant a Lotus Renault GP versenyzője, Nick Heidfeld alatt – tudatta csütörtökön az enstone-i alakulat főmérnöke, James Allison.
A 2007-es Forma-1-es szezonban Fernando Alonso és Lewis Hamilton csapattársak voltak a McLaren-Mercedesnél. kapcsolatuk viharos volt, de a brit most bevallotta: sokat tanult a kétszeres világbajnoktól.
Helmut Marko, a Red Bull Racing Forma-1-es csapatának főtanácsadója határozottan úgy gondolja, hogy Mark Webbert 2013-tól egy másik ausztrál pilóta követheti a versenyautójuk volánjánál.
Nehéz helyzetben van a Red Bull rangidős versenyzője, Mark Webber, aki idén képtelen lépést tartani az együttes fiatal vb-címvédőjével, Sebastian Vettellel. Az autómenedzser.hu megkérdezte David Coulthardot, hogy mit tanácsol az ausztrálnak a luxusmárka ifjú német nagykövete ellen.
Bernie Ecclestone célja már évek óta az, hogy visszavigye a Forma-1-et Amerikába, akár több helyre is. A texasi Austin jövőre már biztosan beszáll, de újabb komoly jelentkező akadt, melyet egy év múlva vehetnek fel a versenynaptárba.
Felnőtt az évad első felét domináló Red Bull szintjére a McLaren, így az energiaitalosoknak a jelentős előny ellenére is van oka az aggodalomra – véli a múlt vasárnapi Magyar Nagydíj győztese, Jenson Button.
Noha a nemzetközi sajtó a múlt hétvégi Magyar Nagydíjra prognosztizálta Mark Webber és a Red Bull régóta várt új szerződésének létrejöttét, annak aláírására végül nem került sor, Christian Horner csapatfőnök azonban az egyik brit lapnak elárulta: ami késik, nem múlik.
Határozottan jó formában zárta le a nyári szünet előtti időszakot a Force India istálló, amely a Nürburgringen Adrian Sutil 6., múlt hétvégén, a Hungaroringen pedig az újonc Paul Di Resta 7. helyezésének örvendezhetett. Vijay Mallya, az alakulat tulajdonos-csapatfőnöke az egyik kezében egy pohár pezsgőt, a másikban egy vaskos szivart szorongatott a motorhome-ban, amikor az autómenedzser.hu elcsípte a mogyoródi viadal leintése után.
Mint mindennek, a Forma-1-ben a nyári szabadságnak is szigorú szabályai vannak: az autómenedzser.hu a Mercedes GP fővezérétől, Ross Brawntól a Hungaroringen megtudta, hogy a csapatok munkatársainak a vakáció ideje alatt kötelező a pihenés.