szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Számtalan akcióterv született már a lájkolók aktív figyelmének felkeltésére. Nézzük, hogy az Ipsos nemzetközi kutatásából kiolvasható saját bevallásuk szerint, mi ösztönzi őket a legjobban.

A legnagyobb mértékben a nyereményjátékok buzdítanak egy szervezeti oldal lájkolására, valamint a meglévő és az újonnan bevezetendő termékekkel kapcsolatos véleménynyilvánítás lehetősége. Ezen a területen a nemzetközi átlag 52%, Magyarországon azonban a 61%-ot is eléri.

Nemzetközi szinten 50%-nyian reagálnak pozitívan a különféle kedvezményeket biztosító kuponokra és az ingyenes termékekre (közeli ehhez a magyar 46%-os átlag).

Érdemes vicces, érdekes megoldásokkal próbálkozni, 34%-ból vált ez ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. 34%-ot ösztönöz arra, hogy az általa olvasottakat másokkal is megossza (a magyar adat ennél egy hajszállal még magasabb is: 36%).

Ha a márkával kapcsolatos emailjeire választ kap, azt 30% értékeli kedvezően (a magyarok 22%-ban lelkesednek ezért). 28% veszi szívesen, ha kommentjei nem maradnak visszhangtalanok (a magyarok 18%-ban vélekednek így).

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!