szerző:
MTI / hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az egyelőre androidos okostelefonokon elérhető Nébih Navigátor nevű alkalmazással a vásárlók pontosan jelezhetik a vásárlás helyszínét és a probléma okait, amelyet a hatóság szakemberei kivizsgálnak.

December elsejétől elérhető a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) új mobilalkalmazása. A Nébih szándékai szerint a fogyasztók az appal segíthetik az élelmiszer-biztonsági problémák felderítését, és azonnal jelezhetik az általuk felfedezett szabálytalanságokat a hatóságnak.

AFP / Ana Arevalo

Az egyelőre androidos okostelefonokon elérhető Nébih Navigátor alkalmazással a vásárlók pontosan jelezhetik a vásárlás helyszínét és a probléma okait, amelyet a hatóság szakemberei kivizsgálnak. Jelenteni lehet például lejárt minőségű vagy jelöletlen élelmiszert, eladáshelyi higiéniai problémát, helytelen tárolást vagy bármilyen szokatlan, gyanús körülményt.

Az appon keresztül a telefonos híváson kívül hangalapú, emailes vagy fényképes bejelentési módok közül lehet választani. A Nébih Navigátor a bejelentési lehetőség mellett információkkal is szolgál, például automatikusan küld élelmiszer-biztonsággal kapcsolatos híreket, riasztásokat.

Ha máskor is szeretne hasonló dolgokról tudni, lájkolja a hvg.hu Tech rovatának Facebook-oldalát.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!