szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Shazam legújabb frissítése egy kellemes változást hozott az alkalmazás használóinak. Vége az appba bújtatott reklámoknak.

Két és fél hónappal azután, hogy az Apple bejelentette a Shazam felvásárlásának lezárását, a fejlesztők tettek egy igen kellemes gesztust az alkalmazás használói felé. A Shazam legújabb frissítése ugyanis teljesen hirdetésmentessé teszi a zenefelismerő appot, szóval vége az oldalt és alul megjelenő hirdetéseknek.

Az Apple egyébként egy esztendővel ezelőtt, tavaly decemberben jelentette be, hogy szemet vetett a Shazamra, mondván, az Apple Music és a Shazam természetesen illeszkednek egymáshoz. 2018 szeptemberében be is fejeződött a felvásárlás, és az Apple már akkor jelezte, hamarosan hirdetésmentes lesz az app, amit egyébként havonta több mint 100 millióan használnak. A 12.5.1-es frissítéssel pedig be is váltotta az ígéretét.

App Store/Sahazam

A Shazam az iOS 8 óta beépül a Siribe, az Apple Music is megjelent lejátszási opcióként a Shazamban, és az Apple várhatóan egyéb termékeivel is összedolgozza a zenefelismerő szolgáltatást. A Shazam a frissítés után is ingyenes maradt, az alkalmazáson belül van lehetőség vásárlásra. A Shazam iOS-es és androidos eszközökre egyaránt elérhető.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!