Különleges Stranger Things-reklám jelent meg a New York Times-ban

Különleges Stranger Things-reklám jelent meg a New York Times-ban

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu

Összeállt egy újsághirdetés erejéig a Google és a Netflix. A promóció nem elsősorban a tartalma miatt érdekes, hanem inkább azért, ahogyan el lehet olvasni.

Néhány napja vált elérhetővé a Netflix egyik legnépszerűbb sorozatának, a Stranger Things új évada, az epizódok népszerűsítéséből pedig a Google is kiveszi a részét. A keresőóriás olyan újsághirdetést jelentetett meg a The New York Times csütörtöki számában, amit kizárólag mobillal, illetve egy alkalmazással lehet "elolvasni".

A Google Fotókba integrált Lens technológiáról mi is írtunk már, és úgy hivatkoztunk rá, mint a program, amellyel a telefonok kamerája még okosabbá tehető. A Lens ugyanis nemcsak felismeri a kamerán megjelenő dolgot, hanem információt is megjelenít róla.

[Több mint 1 milliárd dolgot ismert fel ránézésre a Google mesterséges intelligenciája]

A keresőcég ezt a megoldást használva a Netflix-szel közösen egy szó szerint beszédes hirdetést tett a New York Times már említett lapszámába. A kép kamera nélkül nézve semmi különöset nem mutat, ha azonban a telefont ráirányítjuk, egész más a helyzet:

Azok, akik nézik a sorozatot, valószínűleg egyből tudni fogják, mit jelent a Starcourt, de úgy tisztességes, ha a többieket is beavatjuk. A hirdetés a történetbeli bevásárlóközpontot promózza, amely az egyik legfontosabb helyszín a széria most futó, 3. évadában.

A különleges oldal persze nem csak szórakozásból készült, a Google saját technológiájának képességeit is megismerteti a lapolvasókkal.

Korábban a Microsoft is részt vett a Stranger Things népszerűsítésében, ők azonban egész mással jöttek ki. Kiadtak egy programot, amivel egy nagyon régi Windows, nagyon régi programjai használhatók. Ahhoz ráadásul újság sem kell.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Hozzászólások