Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A szabadalmak mellett a nyereségek terén is egyre nagyobb csatát vív egymással az Apple és a Samsung, és most először utóbbi került ki győztesen a tiszta haszonnal kapcsolatos versengésből.
A Facebook háza táján az utóbbi években röpködtek a milliárdos számok, hol a felhasználók, hol a bevételek kapcsán. Most az utóbbi területen érkezett a cég újabb mérföldkőhöz.
A Twitter mai tőzsdére lépése remekül sikerült, hiszen a részvények ára indulás után 73 százalékkal magasabb lett, ami 3,1 milliárd dolláros cégértéket jelent. Egy magyar infografika azt vizsgálja, hogy ér-e ennyit a mikroblog-szolgáltatás.
Az Information is Beautiful által közzétett infografika látványosan ábrázolja, hogy mekkora különbség van egy-egy alkalmazás vagy honlap kódmennyisége között, egy egyszerű iPhone-alkalmazástól a Windowsokon és a Google Chrome-on át a Facebookig. (A kép kattintás után nagyobb lesz.)
Köztudott, hogy az internetes cégóriások közül a Google szerzi a legtöbb pénzt online hirdetésekből, de piaci előnye akkor válik megdöbbentővé, amikor versenytársai adataival hasonlítjuk össze.
Az okostelefonokat és tableteket használók számára biztosan feltűnt, hogy vannak olyan tartalom típusok, amelyeket többségében vagy kizárólag a mobil eszközökön fogyasztanak. Az Egyesült Államokban ezekről az arányokról kutatás is készült, és valószínűleg Európában is hasonlóan alakulnak a trendek.
Az egyértelmű, hogy a fiatalok többet és több mindenre használják mobiltelefonjaikat, mint például a nyugdíjas korosztály, de a különböző generációk között vajon milyen különbségek vannak pontosan? Ez az infografika megmutatja.
Legalábbis az internetes cégeket tekintve. A tőzsdei bevezetésre készülő mikroblog-szolgáltatást természetesen a Facebook és a Google mögött lesz a rangsorban, de a tervek szerint így is nagy neveket utasít majd maga mögé.
72 órányi új tartalom kerül a YouTube-ra, 2 millió keresést szolgál ki a Google, 70 új domaint regisztrálnak, és 1,4 milliónyi percet beszélnünk le Skype-on. Ez történik 60 másodperc alatt online. Infografika.
Egy kicsit más képet mutat az amerikai, az európai és az ázsiai szuperhős-toplista, ha a közösségi médiában mérjük a karakterek népszerűségét. Egy mindenhol ugyanaz: az első helyezett.
A Twitter adatai sosem voltak olyan érdekesek, mint most, hiszen a mikroblog-szolgáltatás tőzsdére készül. Íme egy infografika, ami bebizonyítja, miért érhet rengeteg pénzt.
A világ legnépszerűbb blogmotorja a Wordpress, ezt tudjuk, na de pontosan milyen számokat produkál a piacon? Egy infografika ezt részletesen bemutatja nekünk.
A fizetős iPhone-alkalmazások döntő többsége az átlagos pénztárcákat nem terhelik meg, de egy összeállítás bebizonyítja: több száz dollárt is elkérnek a legdrágább appokért.