Szelficipő, sörnarancs – marketingesek, ha tréfálkoznak
Úgy tűnik, a reklám- és marketingipar az április elsejét is úgy várja, mint a karácsonyt vagy a Super Bowlt, és külön erre az alkalomra vicces és fals hirdetéseket és videókat jelentetnek meg, hogy aztán hangosan kiabálhassák: Április bolondja! Döntsék el önök, hogy vicces-e.
Az Entrepreneur összegyűjtötte a legviccesebb marketinges áprilisi tréfákat.
A Tough Mudder nem más, mint egy 24 órás akadályverseny, egy sáros, időnként jeges vízzel, vagy áramütéssel tarkított pályán, és persze csak a legkeményebb fickók bírják végig csinálni. Most azonban íme, a „Baby Mudder”.
Ötlet szinten talán a legjobb a narancslé helyett sört tartalmazó sörnarancs – erre mondjuk biztos lenne igény.
We worked with renowned fruiticulturists to invent the world’s first beer infused
— Blue Moon Brewing Co (@BlueMoonBrewCo) 2015. április 1.
oranges. #BrewingBreakthrough pic.twitter.com/ibR5edJA6U
Hajlékonyaknak és hosszú lábúaknak: Szelficipő
Úgy tűnik a Hooters étteremlánc a női vendégeknek is kedvezne és április tréfaként azt állítja, hogy hamarosan megérkeznek a kakasok is.
Akinek pedig nem tetszett az Oreo keksz Double Stuf, vagyis dupla krémes változata, annak itt van – csak ma – a duplakekszes, nyilván kétszer annyi morzsával is.
From the makers of Double Stuf we proudly present: Double Crunch. pic.twitter.com/CcO8M8ITY2
— Oreo Cookie (@Oreo) 2015. április 1.