szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Úgy tűnik, a reklám- és marketingipar az április elsejét is úgy várja, mint a karácsonyt vagy a Super Bowlt, és külön erre az alkalomra vicces és fals hirdetéseket és videókat jelentetnek meg, hogy aztán hangosan kiabálhassák: Április bolondja! Döntsék el önök, hogy vicces-e.

Az Entrepreneur összegyűjtötte a legviccesebb marketinges áprilisi tréfákat.

A Tough Mudder nem más, mint egy 24 órás akadályverseny, egy sáros, időnként jeges vízzel, vagy áramütéssel tarkított pályán, és persze csak a legkeményebb fickók bírják végig csinálni. Most azonban íme, a „Baby Mudder”.

Ötlet szinten talán a legjobb a narancslé helyett sört tartalmazó sörnarancs – erre mondjuk biztos lenne igény.

Hajlékonyaknak és hosszú lábúaknak: Szelficipő

Úgy tűnik a Hooters étteremlánc a női vendégeknek is kedvezne és április tréfaként azt állítja, hogy hamarosan megérkeznek a kakasok is.

Hooters

Akinek pedig nem tetszett az Oreo keksz Double Stuf, vagyis dupla krémes változata, annak itt van – csak ma – a duplakekszes, nyilván kétszer annyi morzsával is.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Letöltendő börtönbüntetést kér az ügyészség Varga Zoltánra, a Central Médiacsoport tulajdonosára

Letöltendő börtönbüntetést kér az ügyészség Varga Zoltánra, a Central Médiacsoport tulajdonosára

Már jobb a helyzet, de még rengeteget kell tanulnunk: így lehetünk felelős állattartók

Már jobb a helyzet, de még rengeteget kell tanulnunk: így lehetünk felelős állattartók

XIV. Leó pápa: Isten mindannyiunkat szeret, feltétel nélkül

XIV. Leó pápa: Isten mindannyiunkat szeret, feltétel nélkül

A PSG győzelmét ünneplők közé hajtott egy autó Párizsban, mire felgyújtották

A PSG győzelmét ünneplők közé hajtott egy autó Párizsban, mire felgyújtották