szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Úgy tűnik, a reklám- és marketingipar az április elsejét is úgy várja, mint a karácsonyt vagy a Super Bowlt, és külön erre az alkalomra vicces és fals hirdetéseket és videókat jelentetnek meg, hogy aztán hangosan kiabálhassák: Április bolondja! Döntsék el önök, hogy vicces-e.

Az Entrepreneur összegyűjtötte a legviccesebb marketinges áprilisi tréfákat.

A Tough Mudder nem más, mint egy 24 órás akadályverseny, egy sáros, időnként jeges vízzel, vagy áramütéssel tarkított pályán, és persze csak a legkeményebb fickók bírják végig csinálni. Most azonban íme, a „Baby Mudder”.

Ötlet szinten talán a legjobb a narancslé helyett sört tartalmazó sörnarancs – erre mondjuk biztos lenne igény.

Hajlékonyaknak és hosszú lábúaknak: Szelficipő

Úgy tűnik a Hooters étteremlánc a női vendégeknek is kedvezne és április tréfaként azt állítja, hogy hamarosan megérkeznek a kakasok is.

Hooters

Akinek pedig nem tetszett az Oreo keksz Double Stuf, vagyis dupla krémes változata, annak itt van – csak ma – a duplakekszes, nyilván kétszer annyi morzsával is.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

16 kínai robot járt egyszerre néptáncot, a látvány lenyűgöző – videó

16 kínai robot járt egyszerre néptáncot, a látvány lenyűgöző – videó

Zöld tűzgömböt videóztak le a Balaton fölött

Zöld tűzgömböt videóztak le a Balaton fölött

Jogerős ítélet született a Deák téri kettős gyilkosság ügyében

Jogerős ítélet született a Deák téri kettős gyilkosság ügyében

Balogh Csaba: Most múlik pontosan

Balogh Csaba: Most múlik pontosan