szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy poszt, egy komment, egy keresés, egy sms, egy lájk sem ér meg annyit, hogy kockára tegyük érte az életünket - üzeni az AT&T társadalmi célú reklámja, amely művészi igénnyel, bár sokkolóan mutatja be, milyen kevésen múlik, hogy bekövetkezzen egy tragédia.

Az AT&T társadalmi célú kampányát a BBDO reklámügynökség New York-i irodája készítette – írta a Kreatív Online

A kislány arca közvetlenül a becsapódás előtt
YouTube

A lassan, négy perc alatt felépülő film végig sejteti, hogy valami szörnyűség fog történni, mégis váratlanul éri a nézőt, amikor bekövetkezik. A film legvége azonban azt is üzeni, hogy mindez visszafordítható. Vagy legalábbis megelőzhető, ha elég meggondoltak vagyunk.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!