szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy poszt, egy komment, egy keresés, egy sms, egy lájk sem ér meg annyit, hogy kockára tegyük érte az életünket - üzeni az AT&T társadalmi célú reklámja, amely művészi igénnyel, bár sokkolóan mutatja be, milyen kevésen múlik, hogy bekövetkezzen egy tragédia.

Az AT&T társadalmi célú kampányát a BBDO reklámügynökség New York-i irodája készítette – írta a Kreatív Online

A kislány arca közvetlenül a becsapódás előtt
©

A lassan, négy perc alatt felépülő film végig sejteti, hogy valami szörnyűség fog történni, mégis váratlanul éri a nézőt, amikor bekövetkezik. A film legvége azonban azt is üzeni, hogy mindez visszafordítható. Vagy legalábbis megelőzhető, ha elég meggondoltak vagyunk.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Meghalt Robert Mundell, az euró elméleti "atyja"

Meghalt Robert Mundell, az euró elméleti "atyja"

60 éve ezen a napon már nagy volt az izgalom a Szovjetunióban

60 éve ezen a napon már nagy volt az izgalom a Szovjetunióban

Akkor jött az újabb gyárbezárás, amikor még az előzőt sem heverte ki Ózd

Akkor jött az újabb gyárbezárás, amikor még az előzőt sem heverte ki Ózd