Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Új változat tűnt fel a színen a Xiaomi második négykerekű modelljéből, a SUV-piacon versengő YU7-ből, melybe 5 perc alatt 200 kilométernyi hatótáv tölthető.
Fényterápia, lávaköves masszázs és pezsgőhűtő – a csillagos stuttgarti márka minden földi jóval felvértezte négy keréken guruló wellnesslakosztályát. Csaknem 1000 kilométeren át élveztük a vendégszeretetét.
A Volkswagen már bebizonyította, hogy tud izgalmas formatervet készíteni, és most kiderítettük, hogy képes-e hozni az izgalmas vezetési élményt is. Ebben új kompakt crossovere volt segítségünkre.
Végre itt egy Volkswagen, amely már nemcsak egyszerűen unalmasan jó, hanem végre érzelmeket is fel tud ébreszteni. Megjött a látványos Arteon, biztosan megfordul utána az utca népe.
Motor elöl, hajtás hátul, apró manuálváltó a kézben és a tető lenyitva. Kell ennél több az igazán élvezetes autózáshoz? Nos, maximum csak a napsütés, de ez nem szerepel a Fiat 124 Spider extralistáján.
Vannak ennél erősebb és jobban gyorsuló sportos kompaktok, de színtiszta vezetési élmény tekintetében ma talán a Hyundai viszi a prímet. Úgy, hogy ezt megelőzően egyetlen izgalmas és nagyteljesítményű modellje sem volt a koreaiaknak.
A japán gyártó kis méregzsákja könnyebb, feszesebb és gyorsabb lett az elődjénél. A Balatontól nem messze sikerült üléspróbát vennünk az új Swift Sportban.
Szinte hihetetlen, de a piac jelenlegi egyik legjobb plugin hibridje nem Japánból és nem is Németországból, hanem Dél-Koreából érkezik. Fejlett hajtáslánc, kedvező fogyasztás, szerethető formaterv.
Egymás után végigpróbáltuk az összes új Porschét, így most első kézből számolhatunk be az igen sportos német járgányok érdekességeiről. És az első elektromos Porschéról is hozunk új infókat.
Kipróbáltuk, hogy milyen a sok régi- és újgazdag által kedvelt brit márka hamarosan hivatalosan is hazánkba érkező egyik szuperdrága modellje. Az új Bentleyt akár négykeréken gördülő szivarszalonnak is hívhatjuk.
A japán prémiummárka olyan szép kupét rajzolt, hogy talán még az olaszok is egy kicsit magukénak tudnák érezni. Belül viszont nagyon is japán az Infiniti Q60, annak minden előnyével és hátrányával.
A Volkswagen konszern fiatalosan vagány márkájának húzómodellje teljesen megújult: a 2017-es Ibiza szemrevaló és igen méretes lett, de az extra lóerőket nagyon drágán mérik hozzá.
Kiss Norbert kamionversenyző bajnok megmutatta Mercedesének minden apró részletét, ezt követően pedig egy MAN versenykamionnal repesztettünk a Hungaroringen.
A Mercedes legújabb kombija egyáltalán nem jön zavarba, ha elfogy alóla a kiváló minőségű aszfalt. Sőt, pontosan ilyen helyzetekben érzi igazán jól magát a légrugós, összkerékhajtású modell.
Ezúttal végre nem csapdostak rá folyton a dizájnerek kezére a Nissannál: a Micra külcsínje és belseje még sohasem volt olyan menő, mint most. De ezen túl vajon jó autó-e a franciáknál készülő városi járgány?
A tomboló méretcsökkentési láz és a villanyosítás korában a bajor gyártó még gyorsan szabadon eresztett egy utolsó petrolhead dinoszauruszt. Kipróbáltuk az autót, amely egyetlen dübörgő gázfröccsre szinte annyit fogyaszt, amennyi üzemanyaggal egy kisautó elgurul 100 kilométert. Az izomkolosszus rajtelektronikája lazán kettes sebességi fokozatból startol.
A Prius új plugin hibrid változata minden korábbi hibrid személyautónál közelebb merészkedik a tisztán elektromos autózáshoz, miközben a hatótávja az 1000 kilométert is meghaladhatja.
Van egy útvonal, ahol a benzingőzrajongó kanyarvadászok éppúgy maximálisan kiélhetik kalandvágyukat, mint a természet szépségeit kedvelő fotósok. Ráadásul nem is kell messzire utazni az élményért.
A Mini John Cooper Works felhozatalának leggyengébb modellje 231 lóerős, és pontosan ugyanennyire potens a legerősebb is. Mégis zongorázni lehet a különbséget közöttük.
A Mercedes új kabriója olyan, mint egy ötcsillagos szálloda négy keréken guruló napozóterasza. A legjobb vezetési és akusztikus élményre vágyóknak azonban mélyen bele kell nyúlniuk a zsebükbe a hathengeres modellért.
„Vagy már csak az a kérdés, börtönbe dugják-e a politikai ellenfeleiket olyan bűnökért, amikből hetente egy tucat derül ki róluk?” – tette fel a költői kérdést a humorista.