szerző:
automenedzser.hu
Tetszett a cikk?

Sőt a garázsban további példányok várják, hogy a fiatalember kezelésbe vegye őket is.

Sőt a garázsban további példányok várják, hogy a fiatalember kezelésbe vegye őket is. Egyelőre viszont sikertelenül, hiszen jelenleg a figyelem középpontjában a tűzpiros 1982-es évjáratú Skoda 120 LS áll. Az L betű ezúttal a luxust hivatott jelölni, hisz a korábbi egyedektől eltérően itt a hátsó ablakok már nem voltak fixen rögzítve. Egyébként a kocsit nem lehet nem észrevenni, ugyanis a különlegesen rikító színével már messziről csillog a szürke aszfalton.

 

zalaihirlap.hu

 

- A színskálán a ralipirost választottam, nem akartam újra a tipikus narancssárga árnyalattal lefújatni - fogalmazott a 27 éves Büki Tamás, aki autószerelő édesapja mellett szeretett bele a csehszlovák csodákba. - A 120 LS autóval pedig különösen szoros a kapcsolatom, hisz ezen tanultam meg vezetni. Aztán egy kicsit háttérbe szorult, amikor a csajozós, Skoda Rapid 130 Coupéra váltottam. Eközben persze a garázsban bütyköltem a szemem fényét, s néhány hónapja a szlalom és zártpályás versenyeken is óriási feltűnést keltek vele.

Annál az egyszerű oknál fogva, hogy a csak csehszlovák teaforralónak csúfolt járgánnyal nagyon kevesen mernek aszfaltra lépni . Büki Tamás viszont szereti a kihívásokat, s a Skodáját is, így néhány egészen apró változtatással valódi ragadozóvá varázsolta a kerek lámpás kocsit.

 

A cikk folytatása a zalaihirlap.hu megyei portálon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!