Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"6d2e5c4f-6ffb-476b-8c5d-883e623419a1","c_author":"Kovács István","category":"vilag","description":"Az amerikai elnök az ellenséges rakéták észlelésére és lelövésére szolgáló, űrbe telepített rendszereket akar, hogy megvédje az Egyesült Államokat. Vannak olyan szakértők, akik szerint ez nem annyira jó ötlet.","shortLead":"Az amerikai elnök az ellenséges rakéták észlelésére és lelövésére szolgáló, űrbe telepített rendszereket akar...","id":"20250130_trump-csillaghaboru-vaskupola-amerika-raketamadas-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/6d2e5c4f-6ffb-476b-8c5d-883e623419a1.jpg","index":0,"item":"7cb64825-408c-4e47-ac9e-599cd84a598d","keywords":null,"link":"/vilag/20250130_trump-csillaghaboru-vaskupola-amerika-raketamadas-ebx","timestamp":"2025. január. 30. 17:34","title":"Trump csillagháborús vaskupolát húzna Amerika fölé, hogy megvédje a rakétámadásoktól","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"0f7b0e22-83f9-4d41-9045-d8412463e5a3","c_author":"Lengyel Tibor","category":"itthon","description":"Csaknem 1,2 millió belépő személyre, 552 ezer levélre és csomagra, tűzriasztásokra és rosszullétekre is figyelnie kell az Országgyűlési Őrségnek. Az őrök egy év alatt csaknem kétezer veszélyes eszközt vettek el a Parlamentbe érkezőktől, és ugyanennyi jogellenes cselekmény miatt is intézkedniük kellett a Kossuth téren. ","shortLead":"Csaknem 1,2 millió belépő személyre, 552 ezer levélre és csomagra, tűzriasztásokra és rosszullétekre is figyelnie kell...","id":"20250130_parlament-orseg-orszaggyules-kossuth-ter-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/0f7b0e22-83f9-4d41-9045-d8412463e5a3.jpg","index":0,"item":"0e6bf37d-f2f4-44dd-bdb0-30c59b822478","keywords":null,"link":"/itthon/20250130_parlament-orseg-orszaggyules-kossuth-ter-ebx","timestamp":"2025. január. 30. 05:16","title":"Kétezer veszélyes eszközt próbáltak bevinni egy év alatt a Parlamentbe","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"0df55075-7fc3-481d-a152-81f42652b3bb","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"Az év utolsó három hónapjában megállt a GDP növekedése, 2024 egészére vetítve pedig mindössze 0,7 százalék volt, ami jócskán elmarad az elemzők várakozásától.","shortLead":"Az év utolsó három hónapjában megállt a GDP növekedése, 2024 egészére vetítve pedig mindössze 0,7 százalék volt, ami...","id":"20250130_Elfogyott-az-eurozona-lendulete-2024-vegen","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/0df55075-7fc3-481d-a152-81f42652b3bb.jpg","index":0,"item":"c52543a7-ebc9-44b8-9d3c-947de9148a40","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250130_Elfogyott-az-eurozona-lendulete-2024-vegen","timestamp":"2025. január. 30. 12:57","title":"Teljesen bedöglött az eurózóna gazdasága 2024 végére","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"6c6d325c-ca30-4098-b640-a73ea606461a","c_author":"hvg360","category":"360","description":"KAP-ot teljesen lesújtotta a hír, hogy Kendernay János kilépett LMP-ből, amelynek vezetősége olyan sok változáson ment keresztül az elmúlt évek során, hogy nehezebb megjegyezni az elnökök és társelnökök sorát, mint azt, hogyan követték egymást az Árpád-házi uralkodók. Emellett szó esik arról, hogy kik azok a zöld keresztények, miért is járnak a vízen, melyik két politikus “szerelemgyereke” Litkai Gergely, és kinek a nagymamája volt meggyőződve arról, hogy Kövér László is családtag.","shortLead":"KAP-ot teljesen lesújtotta a hír, hogy Kendernay János kilépett LMP-ből, amelynek vezetősége olyan sok változáson ment...","id":"20250129_duma-aktual-lmp-elnokok-tarselnokok","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/6c6d325c-ca30-4098-b640-a73ea606461a.jpg","index":0,"item":"54b4a923-ebcf-415a-81bf-2d65262f968f","keywords":null,"link":"/360/20250129_duma-aktual-lmp-elnokok-tarselnokok","timestamp":"2025. január. 29. 18:30","title":"Duma Aktuál: Az Árpád-ház a nyomába sem ér az LMP elnökségének","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"63cb0b24-0a31-4d72-91da-561e54d7d2c4","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Kivételezett helyzetben van a kutya az állatvilágban: az ember legjobb barátjaként emlegetik, és nem is véletlenül. Történetek ezrei keringenek a kutyák odaadásáról, hűségéről, ragaszkodásáról. Finn kutatók pedig azt is kimutatták, hogy az ebeknek még a szívverésük is összhangban lehet szeretett gazdijukéval.","shortLead":"Kivételezett helyzetben van a kutya az állatvilágban: az ember legjobb barátjaként emlegetik, és nem is véletlenül...","id":"20250129_kutya-es-gazdaja-szivveres-pulzus-szinkronba-kerulhet","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/63cb0b24-0a31-4d72-91da-561e54d7d2c4.jpg","index":0,"item":"dc1ead3a-ebeb-4fea-9aa0-4491994656a0","keywords":null,"link":"/tudomany/20250129_kutya-es-gazdaja-szivveres-pulzus-szinkronba-kerulhet","timestamp":"2025. január. 29. 08:03","title":"Egy igazán különös kapcsolat tud kialakulni a kutyák és gazdáik szívverése között","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"e371f56f-0075-4a2e-a4a9-ee6473bbdc92","c_author":"HVG","category":"elet","description":"Perecre, töltött káposzta, paprikás csirke és halászlé, mindez lefojtva csokigolyóval és kolbicével? Tzuyang megcsinálta, aztán még evett.","shortLead":"Perecre, töltött káposzta, paprikás csirke és halászlé, mindez lefojtva csokigolyóval és kolbicével? Tzuyang...","id":"20250129_koreai-zabalogep-vasarcsarnok-eves","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/e371f56f-0075-4a2e-a4a9-ee6473bbdc92.jpg","index":0,"item":"8d412d8c-a1c2-466e-9e06-3f411f41b9b1","keywords":null,"link":"/elet/20250129_koreai-zabalogep-vasarcsarnok-eves","timestamp":"2025. január. 29. 15:53","title":"A koreai zabálógép elment a Fővám téri Nagyvásárcsarnokba, és pont az történt, amire mindenki számított","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"aa0ec5be-ef1d-4a0b-bb43-6c0886500c58","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"A férfi kitépte az asztal lábát és azzal ütötte az élettársát, majd leöntötte forró vízzel.","shortLead":"A férfi kitépte az asztal lábát és azzal ütötte az élettársát, majd leöntötte forró vízzel.","id":"20250129_ket-ev-felfuggesztett-forrazas-veszekedes-elettars","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/aa0ec5be-ef1d-4a0b-bb43-6c0886500c58.jpg","index":0,"item":"40c46505-c48c-4051-ae17-91c751a4a735","keywords":null,"link":"/itthon/20250129_ket-ev-felfuggesztett-forrazas-veszekedes-elettars","timestamp":"2025. január. 29. 20:12","title":"Két év felfüggesztettet kapott az a férfi, aki leforrázta veszekedés közben az élettársát","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"82923374-2270-4fb0-8e75-29ddec09d392","c_author":"hvg360","category":"360","description":"A Második Köztársaságban mindig lehettél egy kicsit fasiszta, és ez gyakran nem is jelentett rosszat, hazafi voltál. Amikor mostanában azt kiabáljuk, hogy soha többé, meg kell kérdeznünk, minek nem szabad újra megtörténnie – írja a Die Pressében megjelent vendégkommentárjában a neves író, Robert Menasse, akinek több könyve magyarul is olvasható.","shortLead":"A Második Köztársaságban mindig lehettél egy kicsit fasiszta, és ez gyakran nem is jelentett rosszat, hazafi voltál...","id":"20250129_Robert-Menasse-Die-Presse","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/82923374-2270-4fb0-8e75-29ddec09d392.jpg","index":0,"item":"973d0350-7e30-4fb9-b963-dff4fa3c96c3","keywords":null,"link":"/360/20250129_Robert-Menasse-Die-Presse","timestamp":"2025. január. 29. 14:30","title":"Robert Menasse osztrák író: Túlságosan megkönnyítettük a fasiszták dolgát?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Három és fél évvel bemutatása után férfiasabb külsőt kapott a legnépszerűbb Peugeot. A sochaux-i, mulhouse-i és kalugai gyártósorokról immár több mint 930 ezer példány gördült le. Az új Peugeot 308 friss külsővel és a Peugeot 508-asban már kipróbált e-HDi mikrohibrid technikával érkezik a magyar piacra a nyár elején.
Letisztult vonalaival a márka legfrissebb stílusjegyeit viseli a Peugeot 308. A háromféle kivitel (ötajtós, CC és SW) modern és elegáns, a kötelező divatot követve már LED-es nappali fényt is kapott (a második felszereltségi szinttől). A kombi is jobban néz ki a korábbi kissé suta változatnál, a CC elég szexi, hogy a Riviérán mutatkozzunk vele, a GTI pedig egyenesen vadállat külsőt kapott. A xenonlámpák házát sötétítették, 18-as könnyűfém felnijei feketék, és a dupla kipufogó diszkréten szórja bele a világba a 200 lóerős mivoltából fakadó káros anyagait.
bcs
Meg is bocsátjuk neki az öblös étvágyát, mert a sorban ott virítanak a mikrohibridek, amelyeket ezúttal kézi váltóval is lehet választani. Egyik tesztautónk egy kézi váltós kombi volt e-HDi motorral. 112 lóereje bősegesnek bizonyult, a robotváltó bólogatását elfelejthetjük, és gyűjtögethetjük a fogyasztásmentes perceket a dugóban.
A mikrohibrid 308-as 20 kilométer/órás sebesség alatt (robotizált váltóval 8 kilométer/óra alatt) felengedett kuplunggal, üres fokozatban lekapcsolja a motort, így városi forgalomban jelentős üzemanyag-megtakarítást érhetünk el vele. Országúton, autópályán nincs értelme, aki sokat használja városban, csak az fogja értékelni. A stop-start rendszer 400 ms alatt, vibrációmentesen dolgozik, a vezető a meglepő csendről és a műszerfalon felvillanó kéken világító eco feliratról vesz tudomást a működéséről. A mikrohibrid dízel meglepően halk, kifinomultan dolgozik, bővelkedik nyomatékban. A hatfokozatú váltó kifejezetten pontos, a robotizált megoldás kompromisszumokat igényel.
bcs
A Peugeot 308 futóműve kitűnően csillapít, szervokormányának rásegítése visszafogott, parkoláskor erőt igényel a manőverezés, a kormány túl nagy, a dízellel nen lehet sportosan kanyarodni – a kanyargyilkos GTi-t nem volt módunk kipróbálni, a magyar piac nem túl kedvező az autós újságíróknak. Információnk szerint a 200 lovas változatot nem is forgalmazzák Magyarországon.
A mikro-hibrid technika mellett a következők járulnak hozzá a szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez: autónként átlagosan 25 kilós súlycsökkentés, 16 hüvelykes gumik, nagyon csekély gördülési ellenállással, optimalizálták a legújabb motornemzedéket (VTi, THP, HDi Euro 5), 0,28-as alaktényező, vezérelt olajszivattyú az 1,6 literes HDi motorban, optimalizált generátorvezérlés egyes motorokon, elektromos szervokormány.
bcs
2011 nyarától 98 gramm/kilométeresre javul a most 104 gramm/kilométer (robotváltóval) szén-dioxid kibocsátás. A teszt során nem sikerült levinni a fogyasztást, a kombival 6,7 literes átlagot értünk el a provance-i lankákon. Kipróbáltuk a 163 lovas automatikus váltóval szerelt izmos dízelt is, amely játszi könnyedséggel repítette az autót, igaz, lazán lenyelt 8,7 liter gázolajat száz kilométerenként.
A motorkínálat négyféle benzinmotorból (98-200 LE, az utóbbi az exkluzív GTi változaté) és a négyféle dízelből (92-163 LE) álló hajtómű-választékot. Az alapkivitel ötajtós 92 lovas 1,6 literes Hdi motorral 110 gramm/kilométerrel szennyezi a levegőt.
[[ Oldaltörés (Dizájn és technika) ]]
Az új 308 designja finoman testesíti meg a Peugeot márka aktuális stílusjegyeit. Miközben a méretek változatlanok maradtak, az új vonalak a lehető legszorosabban követik az autó szerkezeti egységeit, kiemelve atlétikus karakterét, az orrkiképzésnek a lebegő hűtőmaszk ad friss megjelenést. A feketére fényezett műanyag védőelemek vékonyabbak lettek, így határozottabban dominál a fém. Ugyanez érvényes a kisebb méretű, osztatlan légbeömlőre is. Selyemfényű króm csillog az új hűtőmaszkon, míg a vízszintes díszlécek feketék vagy krómozottak lehetnek, a karosszéria jellegének (limuzin, CC vagy SW) megfelelően.
bcs
Az autót szélesnek és az útba gyökerezettnek mutató első köténybe kétfunkciós (nappali menetfény és helyzetjelző), bumeráng-alakú lámpákat süllyesztettek, amelyek a változattól függően elérhetők. A különböző intenzitású fénydiódák, és a fényvonal éjjel-nappal felismerhetővé teszi az új 308-at. A géptető V-alakú orrészét úgy tervezték át, hogy a lehető legszorosabban illeszkedjék az autó szerkezeti elemeire. Az új, kettős anyagú márkaembléma oroszlánja büszkén feszít a géptető elején, krómkeretes feketére fényezett alapon. Az első köténynél kezdődő alsó oldalvonal a hátsó lökhárítóig tart. A limuzin körülölelő köténye a robusztusság és a jó minőség hatását adja, sportosságról pedig a spoiler mellett két betét gondoskodik, amelyek felszereltségtől függően krómozottak is lehetnek. Az SW masszív alsó részét és hátsó lámpáit úgy tervezték meg, hogy széles legyen a csomagtartó nyílása. A tágas helyre a bepakolást alacsony küszöb segíti. Erőteljes a CC hátulja is, amelynek vízszintes tagolása megmutatja a jármű szélességét. Ehhez járul a csomagtér-fedél domborulata a spoiler alatt, a krómozott rendszámtábla-keret és az alsó diffúzor. A sárvédőkre ráforduló, rubinszínű fénydiódás lámpák fényfüggönyként szélesítik a sziluettet, sajátos és látványos megjelenést adva a 308 CC-nek.
A beltér stílusos, kellemes, a kapcsolók elérhető távolságban vannak, a vezetőt jól kiszolgálja a technika. A nagy dízelben JBL zenecucc kényeztetett. A mikrohibrid bőr-szövet ülései jobban tartottak, mint a Féline felszereltségű teljesen bőr székei. A GTi változat sportüléseit vörös díszöltéssel varrják, támláját pedig emblémával látják el. A kormánykerék alumíniumgyűrűjén GTi felirat látszik. Sötétre színezett hátsó ablakok, sötétített keréktárcsák (Storm Grey) és a Xenon fényszórók titánszínű kerete teszi teljessé az 1.6 literes THP 200 LE motorhoz illő sportos, rámenős fellépést. A 308 CC belsejében szembe ötlik az integrált fejtámlás négy ülés eleganciája, és a műszerfal opcionális, teljes bőrborítása, különféle színárnyalatokban, amelyek túrakocsis hangulatot teremtenek. Az elöl ülők komfortérzetét fokozza, hogy meleg levegőt fúj a nyakukra az airwave, így zavartalanul lehet élvezni a nyitott autózást.
bcs
A limuzin és az SW első könyökszélessége 1464 mm, amely 1492-re nő a kupé-kabrió változatban. A hátsó méret 1471, illetve 1321 mm. Nincs hiány tárolókban sem, ezek térfogata összesen 42 liter. A 308 SW akár hét főt is fedélzetére vehet a kiegészítő hátsó ülések jóvoltából – a kipróbált tesztautók ötülésesek voltak. A csomagtartó átlagos, az ötajtósban 348 literes, a kombiban 508 literes. A CC utasai 403 literrel gazdálkodhatnak, ha fenn van a tető. Kabrióként, amikor a tető elsüllyed a csomagtartóban, még mindig marad 226 liternyi hely a poggyásznak (VDA szerinti adatok). Kupéból kabrióvá, vagy vissza, mindössze 20 másodperc az átalakulás.
A 308 limuzin és SW kapható a napfényt beeresztő panoráma-üvegtetővel is. A teljes üvegfelület ilyenkor 4,86, illetve 5,58 négyzetméter. Elektromos működtetésű árnyékoló roló tartozik hozzá. Az utazás kellemességéhez az opcionális kétzónás klíma járul hozzá. Aktívszenes légszűrője nem engedi be az utastérbe a szénhidrogének szagát.
bcs
e-HDi mikro-hibrid technika
Az 508 után az új Peugeot 308 a márka második autótípusa, amelyben benne van az új generációs stop-start rendszerrel működő e-HDi mikrohibrid technika. Alapja az 1,6 literes HDi Euro 5 dízelmotor és az önindítóként is működő generátor. Vezérlése (volt control) lassuláskor energiát termel vissza az akkumulátorba, meggkönnyítve a következő indítózást (e-booster). Eredményei: 15 százalékos fogyasztáscsökkenés városban, 5 g/km szén-dioxid-csökkenés városi ciklusban, 40 százalékkal gyorsabb újraindítás (400 ms) az önindítós stop-starthoz képest, motorleállítás 20 km/óra alatt manuális sebességváltóval (robotváltó esetén 8 km/óra), jobban vezethető (csendes, rezgésmentes).
A második generációs önindító-generátor teljesítménye 2,2 kW, élettartama 600 000 újraindítás. A vezető, ha úgy hozza kedve, egy gombbal kikapcsolhatja a stop-start funkciót.
Az új 308-nak már az egyik legnépszerűbb motorjának, az 1.6 literes HDi 112 LE FAP változathoz is adják az e-HDi technikát, kétféle sebességváltóval (manuális vagy robot). Ez újdonság, hiszen korábban csak a BVMP6 elektronikus felügyeletű robotváltóhoz állt rendelkezésre az e-HDi technika. Magyarországon a 112 lovas dízel csak mikrohibrid változatban kapható. Alapára 5,539 millió forint.
bcs
A június bevezetéskor a legdrágább modell Allure felszereltséggel a kétliteres dízel automata, amelyért 7,039 millió forintot kérnek el, az induló modell Acces felszereltsége megegyezik a mostanival, nincs jelentős árváltozás (csak az április általános 50 ezer forintos átlaggal növelte meg árait a hazai importőr), a 98 lovas 1,4 literes VTi motorral szerelt ötajtóst 4,599 ezer forintért kaphatjuk meg.
A Peugeot márka arra nevelt minket az utóbbi évtizedekben, hogy autóit a szépségükért szeressük. Az 508-as szakít a kifutók csillogó világával, egyszerűbb, visszafogott és megosztó kinézete értékes tartalmat takar. A menetpróbán azt bizonyították a tesztelt autók, hogy a Peugeot-nál új korszak kezdődik, eljön a minőségi autók kora, ahol a korszerű technika, a kifinomult kényelem és a vezetési élmény közös egységbe forr.
Cégautónak is kiváló, de egy közepes családot is hosszú éveken át boldogíthat a legerősebb 3008-as. A Peugeot kompakt egyterűjét kétliteres dízelmotorral és automatikus váltóval próbáltuk ki. Kényelmes útitárs, technikája fejlett, fogyasztása meglepően alacsony. A csúcspéldány legnagyobb hátránya magas ára.
Akinek tetszik a Peugeot 207, de kicsinek találja az ötajtóst és még akad pénze bőven extrákra, bátran válassza a 207 SW Outdoort. 1,6 literes aranyat érő HDi motorjával igazi csúcsmodellt teszteltünk.
A családszerető és nagycsaládos olaszok kedvelik az 5008-ast, tucatnyival találkoztam egyhetes toszkán túrám alatt. Ahhoz, hogy minálunk is sok rója az utakat, a népszaporulatnak és a fizetéseknek kell nőnie. A Peugeot megtette a magáét: az 5008-as hatalmas és kényelmes autó. 3000 kilométeres teszten bizonyított.
Ízig-vérig sportautó a Peugeot legszebb kupéja. Szépsége elragadó, buborék teteje különleges, vezetése élményszámba megy. Tesztünkből kiderül, hogy a franciák új csillaga feladja a leckét a német-magyar ikonnak, az Audi TT-nek.