szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az újdonság sportosabb az alapmodelleknél, de gyengébb a csúcskategóriás kivitelnél.

A Porsche 2014-ben leplezte le a nagyméretű SUV-ok piacán versenyző Cayenne kisebb testvérmodelljét, a Macant. A vállalat lipcsei gyárában azóta már több százezer ilyen sportos divatterepjáró készült, nemrégiben pedig a Porsche elérkezettnek látta az időt a szokásos félidei ráncfelvarrásnak.

A faceliftet követően a Macan elsőként egy 245 lóerős 2 literes 4 hengeres, illetve 354 lóerős 3 literes V6-os egységgel volt elérhető, aztán pedig megérkezett a már általunk is kipróbált Macan Turbo, a maga 440 lóerős 2,9 literes biturbó 6 hengeres motorjával.

Most pedig itt a középutas modellnek szánt Macan GTS, amely 15 lóerővel erősödött az elődjéhez képest. Az újdonság 2,9 literes biturbó V6-os motorja 375 lóerős teljesítményt ad le, ami mellé 520 Nm-es nyomaték társul.

Porsche
Porsche

A PDK automataváltóval szerelt Macan GTS optimális esetben 4,5 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 96 km/h tempóra, a végsebessége pedig 260 km/h. Az alapáron légrugós, 20 colos kerekű, illetve sportkipufogós sportterepjáró forgalmazása nyáron kezdődik meg.

Porsche

 

Porsche
Porsche
Porsche

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!