szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ez kivételesen nem elektromos, hanem egy régi vágású biturbó benzines szörnyeteg.

A BMW a közelmúltban támasztotta fel a legendás 8-as sorozatot, a vadonatúj szériából mi nemrégiben a kupét, a kabriót és a négyajtós kupét is alaposan leteszteltük. A non plus ultra kivitel az M8, illetve az M8 Competition; az 50,2-55,9 millió forintos alapárú sportkocsik motorházteteje alatt egy 4,4 literes biturbó V8-as erőforrás található 600-625 lóerős teljesítménnyel, 750 Nm-es nyomatékkal.

A Manhart azokra is gondolt, akik esetleg még az M8 produkciójával is elégedetlenek. A Manhart MH8 800 nevet kapott, és mindössze tíz példányban gyártandó újdonság az M8 Competition Coupéra épül, a motorja pedig 823 lóerőt, illetve 1050 Nm-t ad le.

Manhart
Manhart

Míg a gyári alapmodell 3,2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, addig a Manhart újdonságának ehhez alig 2,6 másodpercre van szüksége. És ami igazán letaglózó, hogy 100-ról 200-ra mindössze 5,7 másodperc alatt gyorsul fel az MH8 800.

Manhart
Manhart
Manhart

A megvadított külsejű sportkupé 3 centiméteres ültetést és 21 colos egyedi felniket kapott, négy kipufogóvége pedig 10 centiméteres átmérőjű.

Manhart

 

Manhart

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!