Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#MÁV

MTI Itthon

Egy megállóval közelebb a budapesti S-Bahnhoz

A repülőtéri vasúti fejlesztések és a Budapest-Belgrád vonal újjáépítése érdekében új nyomvonalon vezetik a Budapest-Kelebia vasútvonal fővárosi bevezető szakaszát, Soroksár pedig visszakaphatja Duna-partját - írja a szombati Magyar Idők.

hvg.hu Itthon

Három hónap kell Zugló egyik szégyenfoltjának eltüntetéséhez

A Rákospatak utcai MÁV-területen éktelenkedő szeméthegyet a telek egykori bérlői hordták össze illegálisan. Többször is kigyulladt vagy felgyújtották a hulladékot, mire sikerült nagy nehezen kipaterolni onnan a lomizókat. Most végre a szemét elszállítását is megkezdik, de a művelet nem lesz egyszerű.

1
65 66 67 68 69
140
Zelenszkij kész lemondani az elnökségről, ha ez kell a békéhez

Zelenszkij kész lemondani az elnökségről, ha ez kell a békéhez

Vicc, hogy mennyire alábecsülik – 70 éves lett Alain Prost, a Professzor

Vicc, hogy mennyire alábecsülik – 70 éves lett Alain Prost, a Professzor

Izrael egyelőre mégsem enged szabadon 620 palesztin foglyot

Izrael egyelőre mégsem enged szabadon 620 palesztin foglyot

Ez történt: Sikerült rájönni, hogyan lehet áramot vezeték nélkül elvezetni a levegőben

Ez történt: Sikerült rájönni, hogyan lehet áramot vezeték nélkül elvezetni a levegőben

Megtagadta az Apple a brit kormány kérését, de ennek is a felhasználók isszák meg a levét

Megtagadta az Apple a brit kormány kérését, de ennek is a felhasználók isszák meg a levét

Oroszország Észak-Koreától kaphatja a lőszerei felét

Oroszország Észak-Koreától kaphatja a lőszerei felét

Nemzetközi lapszemle: Nem az AfD a legnagyobb veszély a jogállamra, hanem Trump

Nemzetközi lapszemle: Nem az AfD a legnagyobb veszély a jogállamra, hanem Trump

Lassabb gazdasági növekedés, nagyobb áremelkedés jöhet Magyarországon – állítja a Költségvetési Tanács friss jelentése

Lassabb gazdasági növekedés, nagyobb áremelkedés jöhet Magyarországon – állítja a Költségvetési Tanács friss jelentése

Az európaiak többsége nem bánja a hagyományos autók betiltását – de nem feltétlenül 2035-től

Az európaiak többsége nem bánja a hagyományos autók betiltását – de nem feltétlenül 2035-től

A címlapról ajánljuk