szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A tavalyi gyengélkedés után nagyot javult a Campari olasz likőrgyártó eredménye 2015 első fél évében.

A világ hatodik legnagyobb prémium röviditalgyártója kedden közölte, 78 millió euró (24 milliárd forint) adózás utáni nyereséget ért el, ez 36 százalékkal több mint 2014 első hat hónapjában. Az értékesítési árbevétel 10,5 százalékkal, 760 millió euróra nőtt.

Az eredmény ismertetése után átmenetileg rekordmagasra, 7,57 euróra emelkedett a Campari részvényeinek árfolyama. Az eladások főleg az Egyesült Államokban és Ázsiában nőttek. Kelet-Európában romlott a Campari eredménye, az oroszországi kereslet csaknem 38 százalékos visszaesése miatt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!