szerző:
HVG
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az áruházi szórólapokon nevelődött átlagválasztót veszi célba a Fidesz új médiaoffenzívája – írja a HVG e heti számának sajtóösszeállítása.

A hungaroputyinista – állami beavatkozásos, csereberélhető oligarchákra építő  – sajtópolitika eddig se volt idegen a kormányhatalomba hat éve visszatér Fidesztől. A korábbi időszak azonban inkább arra szolgált, hogy helyzetbe hozzák az Orbán-hű politikai médiumokat, elsősorban azzal, hogy állami hirdetésekkel tömik ki azokat.

Habony Árpád felemelkedése és a 2015. februári Simicska-szakítás  után azonban megváltozott a helyzet: a Fidesz kommunikációban hátrébb szorult a közéleti média, előretört a bulvár. A kormánypárt már nem a politika iránt érdeklődő polgárokra koncentrál, hanem a kereskedelmi tévéken, pletykalapokon és áruházi szórólapokon felnőtt átlagszavazóra.

Mi lesz ilyen helyzetben az Index vagy a Népszabadság sorsa? Mit lép a magazinpiacon erős Central-csoport?

A összeállítás a csütörtöki HVG-ben olvasható.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!