szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Közös diákmunka konstrukciót dolgozott ki a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola és a Lauritzen Marketing, amelynek során a diákoknak olyan hosszú távú munkalehetőséget biztosítanak, amivel finanszírozhatják tandíjukat. A Coca-Cola is a kezdeményezés mögé állt.

A "kialakult felsőoktatási helyzetben" a leendő hallgatóknak különösen fontos kérdés tanulmányaik finanszírozása - olvasható a programról kiadott közleményben, amelynek címe "ledolgozható tandíjat" említ az új együttműködéssel kapcsolatban.

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) és diákmunka-szövetkezete, a BKF Diákunió olyan programot dolgozott ki a Lauritzen Marketinggel, mellyel a hallgatók nem csak hosszú távú munkavállalását, de karrierjük építését is segíti.

A konstrukciót felkarolta a Coca-Cola, többféle lehetőséget felajánlva az álláskereső hallgatóknak. Az érdeklődők munkát vállalhatnak hostként, supervisorként, és akár kiemelt munkákban is.

Az elhelyezkedést megkönnyítendő a kiemelkedő diákoknak lehetőségük lehet részt venni próba állásinterjúkon, és konzultálni gyakorló szakemberekkel, melyet a Lauritzen Marketing biztosít számukra. Az így szerzett gyakorlat mellett a jól teljesítőknek az ügynökség lehetőséget biztosít, hogy akár gyakornoki pozícióra pályázhassanak ügyfeleikhez.

Ami igazán fontos: az autista gyerekek, felnőttek és családjaik jólléte

Ami igazán fontos: az autista gyerekek, felnőttek és családjaik jólléte

Elkészült a „hangok svájci bicskája”, bármilyen szövegből hangot készít az Nvidia

Elkészült a „hangok svájci bicskája”, bármilyen szövegből hangot készít az Nvidia

Ilyen álcázás nélkül az első debreceni BMW

Ilyen álcázás nélkül az első debreceni BMW

Ukrán dróntámadás ért egy Moszkvától kevesebb mint 200 kilométerre lévő olajfinomítót

Ukrán dróntámadás ért egy Moszkvától kevesebb mint 200 kilométerre lévő olajfinomítót