szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Japánban és Dél-Koreában óriási siker volt a gyártó szerint a rózsaszínű vagy mályvaszínű édesség, amelyet tíz évig fejlesztettek.

Az európai piacra is bevezeti a Nestlé a rubincsokoládéból készült KitKatet, amely óriási sikernek bizonyult a japán és dél-koreai fogyasztók körében januári forgalmazása kezdetén.

A KitKat az első csokoládémárka, amely a vezető csokoládégyártó, Barry Callebaut által kifejlesztett rubin kakaóbabot tartalmazza. A Callebaut szeptemberben mutatta be a csokoládégyártás újdonságát: a sötét rózsaszínű vagy mályvaszínű termék íze is friss gyümölcsös aromájú, bár nem használnak hozzá semmilyen gyümölcsöt vagy ízanyagot.

A fekete-, a tej- és a fehércsokoládé után ez a negyedik csokoládéfajta, amely tíz év fejlesztésének az eredménye.

A négyszeletes KitKatet április 16-tól Nagy-Britanniában kizárólag a Tesco üzleteiben dobják piacra, ára 85 penny lesz. A brit forgalmazás kezdete után egy héttel bevezetik a kontinensen is, elsőként április 23-án Hollandiában – jelentette be kedden a svájci élelmiszeripari cég szóvivője.

Alexander von Maillot, a Nestlé édesség részlegének a vezetője azt mondta, hogy a cég nagyon elégedett volt a rubincsokoládé bevezetésével Japánban és Dél-Koreában, a boltjaikban állítólag 30 perc alatt elfogytak a készletek minden nap a forgalmazás első hetében.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!