szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Lezárult a Magyar Reklámszövetség 2005. május 6-án meghirdetett, a legkedveltebb magyar márkák felderítését célzó szavazása. a 26 ezer voks legtöbbje a Pöttyös Rudira, a Pick Téliszalámira, s a Boci Csokira érkezett.

Elektronikus úton május 20-ig szavazhattak az MRSZ honapján (www.mrsz.hu) a téma iránt érdeklődő hazai fogyasztók arról, mely márkákat tartják a legismertebbnek, a legnépszerűbbnek, vagyis melyek a legkedveltebb hazai márkák. Alig két hét alatt közel 26 ezer szavazat érkezett a hazai fogyasztóktól.

A szavazás eredménye szerint a legkedveltebb magyar márka a Friesland Hungária által gyártott Pöttyös Túró Rudi. Az első helyezésért járó oklevelet Ferencz Annamária marketing igazgató vette át. A második legkedveltebb hazai márka a Pick Téliszalámi, az oklevelet Borda Sándor marketingigazgató vette át a Pick Szeged Rt. képviseletében. Harmadik helyezést ért el a Nestlé Boci csoki. A május 24-i Média Hungary szakmai rendezvényen a díjat Pénzes Anna, a Universal McCann médiaigazgatója vette át.

hvg.hu Média

Tarolnak a sajátmárkás termékek

A megkérdezettek többsége bevásárláskor szinte minden hetedik forintot – megközelítően 300 milliárd forintot - sajátmárkás, azaz a kiskereskedelmi lánc saját logójával ellátott termékre költik. Az olyan termékek körében hódítanak a sajátmárkás termékek, amelyek vásárlásához nem fűződik érzelem - derül ki a GfK Hungária legfrissebb jelentéséből.

MTI Gazdaság

Magyarországé marad a Tokaji márkanév

A luxemburgi székhelyű EU-bíróság megítélése szerint a Tokaj elnevezés egy magyarországi földrajzi hely megjelölése, míg a Tocai egy szőlőfajta, amely nem élvezheti az EU-ban szokásos eredetvédelmet. A bíróság ezért elutasította a tilalom érvényessége ellen előterjesztett kifogásokat.

Média

Márkaváltások kora

A nemzetközi nagyvállalatok fúziója, stratégiaváltása a "végeken" is előbb-utóbb a cégek, termékek átnevezésével jár együtt. A Deutsche Telekom-csoport magyar tagjai most veszítik el korábbi, jól bevezetett márkaneveiket, de a globális egységesítés előnyeit más cégek is igyekeznek kihasználni.

MTI Gazdaság

Márkafrissítés a KBC itteni cégeinél

Új logó és szlogen jeleníti meg a K and H márkát június 1-jétől, az új vizuális világ megegyezik majd a KBC-csoport logójával. Az Argosz Biztosítónak a neve is megváltozik, K and H Általános Biztosító Rt. lesz - jelentették be a KBC-csoport magyarországi vállalatai szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.

Január elsejétől nincs már Vodafone, a honlap sem tölt be

Január elsejétől nincs már Vodafone, a honlap sem tölt be

Madárral ütközött a Wizz Air gépe, ezért Tenerifén rekedtek egy éjszakára a Budapestre tartó utasok

Madárral ütközött a Wizz Air gépe, ezért Tenerifén rekedtek egy éjszakára a Budapestre tartó utasok

Megérkeztek a legvadabb gazdasági jóslatok 2025-re – bármilyen hajmeresztőek is, érdemes felkészülni rájuk

Megérkeztek a legvadabb gazdasági jóslatok 2025-re – bármilyen hajmeresztőek is, érdemes felkészülni rájuk

Van, ami változott, és van, ami maradt: itt van minden, amit a Vodafone-ból és a DIGI-ből létrejött One ügyfeleként tudnia kell

Van, ami változott, és van, ami maradt: itt van minden, amit a Vodafone-ból és a DIGI-ből létrejött One ügyfeleként tudnia kell