A Pöttyös Túró Rudi a legkedveltebb magyar márka
Tarolnak a sajátmárkás termékek
A megkérdezettek többsége bevásárláskor szinte minden hetedik forintot – megközelítően 300 milliárd forintot - sajátmárkás, azaz a kiskereskedelmi lánc saját logójával ellátott termékre költik. Az olyan termékek körében hódítanak a sajátmárkás termékek, amelyek vásárlásához nem fűződik érzelem - derül ki a GfK Hungária legfrissebb jelentéséből.
Magyarországé marad a Tokaji márkanév
A luxemburgi székhelyű EU-bíróság megítélése szerint a Tokaj elnevezés egy magyarországi földrajzi hely megjelölése, míg a Tocai egy szőlőfajta, amely nem élvezheti az EU-ban szokásos eredetvédelmet. A bíróság ezért elutasította a tilalom érvényessége ellen előterjesztett kifogásokat.
Egy magyar márka "hazatér", egy másik külföldre indul
A francia tulajdonos kiszállása után a magyar vezetők kezébe került a Szobi Szörp Rt. 90 százaléka. Egy másik régi magyar márka, a Tisza Cipő pedig a német piacot készül meghódítani.
Szavazás a legsikeresebb magyar márkákra
A legsikeresebb magyar márkákra, ezen keresztül a gyártókra lehet szavazni, újabb márkákat javasolni a szavazáshoz a Magyar Reklámszövetség internetes címén.
Bambi - Sztár - Traubisoda - Márka
Az ötvenes-hatvanas évek egyik jelképévé vált a szintetikus alapanyagból, kevés széndioxid hozzáadásával készült "narancsízű" Bambi, "a gyerekek kedvence".
Márkaváltások kora
A nemzetközi nagyvállalatok fúziója, stratégiaváltása a "végeken" is előbb-utóbb a cégek, termékek átnevezésével jár együtt. A Deutsche Telekom-csoport magyar tagjai most veszítik el korábbi, jól bevezetett márkaneveiket, de a globális egységesítés előnyeit más cégek is igyekeznek kihasználni.
Márkafrissítés a KBC itteni cégeinél
Új logó és szlogen jeleníti meg a K and H márkát június 1-jétől, az új vizuális világ megegyezik majd a KBC-csoport logójával. Az Argosz Biztosítónak a neve is megváltozik, K and H Általános Biztosító Rt. lesz - jelentették be a KBC-csoport magyarországi vállalatai szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.