szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

A szerződést a két város turisztikai marketing szervezete, a Berlin Tourismus Marketing GmbH és a BTH Budapesti...

A szerződést a két város turisztikai marketing szervezete, a Berlin Tourismus Marketing GmbH és a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője, Burkhard Kieker és Fekete László írta alá.
A megállapodás szerint közös célterületként kezelik Brazíliát, Japánt, Indiát, Kínát és Koreát.

Fekete László elmondta: a megállapodástól azt várják, hogy az érintett országokból jelentősen megnő a turistaforgalom.

A két marketingszervezet együttműködését a Német Turisztikai Hivatal (DZT) kezdeményezte. Úgy vélték, az együttműködés a két főváros számára jelentős előnyökkel járhat, mivel egy egymást kiegészítő, összetett kínálattal jelenhetnek meg, és a közös fellépéssel, a közös akciókkal jelentős előnyökhöz juthatnak a marketing területén.

Ugyanakkor színes pogramokkal várják a magyar turistákat is a német fővárosba, melyekről a www.visitberlin.de oldalon találnak bővebb információt.

Kedvcsinálóként következzen a berlini turisztikai hivatal kisfilmje:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!