szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Lépésről-lépésre elmagyarázza a Facebook, hogyan lehet a legjobban kihasználni közösségi oldal marketingeszközeit. Kisebb cégeket is szeretnének a reklámozók között látni.

Miközben a  Google + a YouTube-on üzen a vállalatoknak, hogy egyelőre ne hozzanak létre céges profilt a rendszerben, a Facebook a felületén használható reklámokról és a közösségi marketingről szóló részletes tájékoztatóval szólítja meg a potenciális hirdetőket.

A Facebook for Business honlap "útmutató lépésről-lépésre, hogyan lehet a legjobban kihasználni Facebook marketing eszközeit" – idézi a cég szóvivőjének szavait a mashable.com .

Facebook

A Facebookot sokszor alkalmazzák marketingcélokra, de általában nagyobb cégek, amelyek erre szakosodott, külsős ügynökségeket bíznak meg, hogy vásároljanak hirdetéseket, készítsenek közösségi média kampányt.

Az új oldallal a Facebook segédkezet nyúlt.  „Azt szeretnénk, hogy a cégeket inspirálják más vállalkozások sikertörténetei a Facebookon” – tette hozzá a szóvivő.

Nem ez az első alkalom, hogy a Facebook a hirdetők kegyeit keresi. A vállalat áprilisban indította el a Facebook Studiot, amely sikeres Facebook kampányokat díjaz. 

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

techline.hu Tech

Tegye át Facebook-képeit a Google+-ra is!

Óriási ütemben nő a Google+-ra regisztráltak aránya, s közülük nem kevesen a Facebookon is jelen vannak. De mi legyen azzal, a feltehetően nem is kevés fotóval, amelyeket egyszer már feltöltöttünk a Facebookra?

Niklasson Katalin Hálózat

Megtudhatja, ki nézi a Facebook-profilját

A WhoIsLive révén elvileg bárki láthatja, ki nézi éppen a Facebook-profilját – feltéve, hogy telepítette az ehhez szükséges programot –, és chatelni is lehet az illetővel. Sőt, minden egyes weboldal közösségi oldallá avanzsálhat így – anélkül, hogy az oldal gazdájának bármit is tennie kellene ezért.