szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Nos, az Adobe szempontjából valamennyire érthető ez az üzleti lépés – az...

Nos, az Adobe szempontjából valamennyire érthető ez az üzleti lépés – az Adobe.com weboldal (itt taláható az többek között az összes Adobe termék kipróbálható verziójának letöltése, pl. a Photoshop is) nagyon népszerű: több mint ötmillió regisztrált felhasználóval rendelkezik, látogatottsági grafikonja pedig a felhőket nyaldossa.

Ennek ellenére az Adobe (aki ugyebár szoftvercég és nem internetes tartalomszolgáltató, különösebben tehát nem hozza lázba az ötmilliós userbázis, sem a látogatottság) mai napig semmilyen előnyt nem élvezett ebből a népszerűségből, csupán annyit, hogy igen drága szerverparkot és sávszélességet üzemeltet a hatalmas nézettség miatt.

Megijednünk nem kell, a letölthető trial tartalmak és egyéb megszokott dolgok továbbra is ingyenes regisztráció ellenében vehetőek igénybe, ami „fizetőssé” válik, az főleg az extra szolgáltatások terén jelentkezik…

Így például az Adobe Labs szolgáltatásai  (online PDF konvertálás, ConnectNow, vagy az Adobe online táblázatkezelője stb.) egy szint felett már prémium szolgáltatások lesznek, havi vagy éves előfizetési díj fejében.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!