szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A verseny célja, amelyre hirdetők és kreatív ügynökségek az általuk kitalált és megvalósított fejlesztésekkel...

A verseny célja, amelyre hirdetők és kreatív ügynökségek az általuk kitalált és megvalósított fejlesztésekkel jelentkezhetnek, hogy a közösségben rejlő erőt kihasználva olyan alkalmazások szülessenek, amelyek segítik egy-egy márka értékeinek közvetítését.

Június 30-ig lehet nevezni, azonban az éles verseny csak július 14-én indul, amikor az alkalmazások egyszerre kerülnek ki az iWiW-re. Két aktív hét után az iWiW csapatából összeállított szakmai zsűri értékel, majd győztest hirdet közülük. Érdemes agyalni, tervezni, programozni, hiszen aki a szabályoknak megfelelő alkalmazással indul a versenyen, listaáron egymillió forintos médiatámogatást níer az Origo portfóliójában, amelyet az alkalmazás promótálására használhat fel. A végső nyertes azonban további, listaáron számított 35 millió forintos népszerűsítő kampányra számíthat.

A pályázatról itt olvashat további információkat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!