szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hét kiskereskedelmi céggel közösen tesztelni kezdte a Want gombot a Facebook, amellyel a felhasználók különféle termékekből - bútorokból, ruhákból - saját kívánságlistát állíthatnak majd össze - közölte az NBC amerikai tévécsatorna. A Facebook az új szolgáltatással elemzők szerint az e-kereskedelembe való betörését készítheti elő.

A Facebook hét kiskereskedelmi vállalattal - köztük a Victoria's Secret fehérnemű-lánccal - közösen kezdte tesztelni azt a szolgáltatást, amelyben a felhasználók bizonyos kiskereskedelmi termékek fotóiból állíthatnak össze kívánságlistát egy különleges Want feliratú gombbal - közölte a közösségi oldalra hivatkozva az NBC.

A szolgáltatás neve Collections lesz. A felhasználók különféle kollekciókból válogathatnak majd és barátaikkal meg is oszthatják, hogy milyen áruk iránt érdeklődnek. A Facebook közleménye szerint a termékeket a közösségi oldalról kiindulva néhány kattintással meg is lehet majd vásárolni.

Az NBC szerint az új szolgáltatással a Facebook betörhet az e-kereskedelembe is, bár a közösségi oldal egyik szóvivője azt mondta, a kiskereskedelmi partnerektől nem kapnak majd jutalékot a kívánságlistákon szereplő termékek megvásárlása után. Ennek ellenére elemzők szerint a Collections mégis megnyithatja az utat az online kiskereskedelem felé, amely új bevételi forrást jelenthet a Facebooknak.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!