szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A járványra tekintettel a Samsung is úgy döntött, hogy meghosszabbítja a termékeire vonatkozó garanciát. A mobilokat továbbra is ingyen viszik el a szervizekbe, és szintén ingyenesen hozzák szállítják vissza őket.

Minden termékére meghosszabbítja a garanciát a Samsung a koronavírus-járvány miatt. Ennek értelmében azok a jótállások, amelyek március 15-e és június 15-e között járnának le, automatikusan meghosszabbodnak, így a felhasználóknak elegendő 2020. július 15-ig jelezni a Samsung ügyfélszolgálatán, ha a készülékük javításra szorul.

Mindez azt jelenti, hogy a meghosszabbított jótállású eszközök garanciális javítását 2020. július 15-ig ingyenesen végzi a Samsung.

Emellett a mobilkészülékek esetében továbbra is érvényes a vállalat járvány idejére kiterjesztett szolgáltatása, amelynek keretében ingyenesen el- és visszaszállítják a szervizből a készülékeket. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, a sorban állás és az esetleges kontaktus.

A terméktámogatásról részletes információk a Samsung weboldalán érhetők el, a Samsung Members alkalmazásban pedig személyre szabott segítséget kaphatnak. A Samsung Community közösségi fórumán a felhasználók egymást is segíthetik tanácsaikkal és a vállalat szakembereit is kérdezhetik a termékekről.

Korábban a Huawei is hasonló akciót indított, arról itt írtunk bővebben.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!