szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A legutóbbi frissítés komoly fejtörést okozhat sok Galaxy A56-tulajdonosnak. A jó hír, hogy van egy megoldás, ami a legtöbb felhasználónál működhet.

A Samsung fórumaiban megjelent bejegyzések alapján sokan tapasztalnak egy bosszantó hibát azt követően, hogy frissítették a Galaxy A56-os mobiljukat. A probléma az úgynevezett „bootloop”, ami annyit tesz, hogy a készülék nem tölt be – helyette ismétlődően a töltőképernyőt mutatja.

Ezzel a készülék gyakorlatilag használhatatlanná válik. A GSMArena cikke szerint a Samsung még nem ismerte el a hiba létezését, de öröm az ürömben, hogy a megoldás kifejezetten egyszerű: kapcsolja ki a telefont (próbálja hosszan nyomni a be- és kikapcsológombot), és ha sikerült, vegye ki a SIM-kártyát, és próbálja elindítani a mobilt így. Sokak szerint ez a megoldás működik, úgy is, ha betöltés után visszahelyezik a SIM-et.

5,8 mm – itt a Samsung valaha volt legvékonyabb csúcstelefonja, ezt kell tudni a Galaxy S25 Edge-ről

Szinte minden téren azt tudja a Galaxy S25 Edge, mint a széria többi tagja – de sokkal vékonyabban. Hardverben nem spórolt a Samsung, de van valami, amiben áldozatot kellett hozni a vékonyság oltárán.

Természetesen ez eSIM használata esetén nem jelent megoldást. A frissítés egyébként nem hoz látványos újításokat, csupán apróbb finomhangolások és javítások érkeznek a fedélzetén – és hogy a bekapcsológomb hosszú lenyomása meghívja a Gemini MI-asszisztenst.

A Samsung bizonyára orvosolni fogja a problémát, és ha nem sikerült megoldani, érdemes lehet felvenni a kapcsolatot a gyártó támogatásával. A jelek szerint ugyanez a frissítés nem okoz gondokat a Galaxy A26 és A36 mobiloknál.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!