Kinek fáj az olcsó autó?
 

Kinek fáj az olcsó autó?

Vannak, teszem azt, a nagy német autógyártók. Akiknél – ha Elon Musk nem rúgja rájuk az ajtót a Teslával – lehet, hogy a mai napig a benzines emissziós értékeket elcsaló mérnökök adnák az egyik fő innovációs csapásvonalat. Most a szívükön viselik, hogy kínaiak olcsóbban gyártják az értékesítésük 10-20 százalékát kitevő elektromos autókat. Mert esetleg a vevő azt veszi. Úgyhogy jött is 17-38 százalékos uniós védővám. Meg vagyunk védve?


Borvendég Zsuzsanna, a Mi Hazánk EP-képviselője: Brüsszel el akarja szakítani a képviselőket a realitástól
 

Borvendég Zsuzsanna, a Mi Hazánk EP-képviselője: Brüsszel el akarja szakítani a képviselőket a realitástól

Borvendég Zsuzsanna a Mi Hazánk listájáról jutott be az Európai Parlamentbe. A párt a szélsőjobboldali német AfD vezetésével alakult Szuverén Nemzetek Európája pártcsaládhoz csatlakozott. A Magyarságkutató Intézet volt kutatójának ismert munkája Az impexek kora. 2017 karácsonyán ezt a könyvet adta ajándékba minisztereinek Orbán Viktor. HVG-portré.


Rusz Mónika: Párizsi fényünnep és provokáció
 

Rusz Mónika: Párizsi fényünnep és provokáció

Ez a műsor egyaránt szólt a válsággal küzdő Franciaországnak és a traumákkal, érzékenységekkel teli világnak. Utóbbi nem feltétlenül érti, kéri és fogadja be a francia eklektikus lazaságot – írja a párizsi olimpia megnyitójáról Rusz Mónika, a francia fővárosban dolgozó rendező.

Rusz Mónika Rusz Mónika




A Politico szerint korántsem biztos, hogy Orbán embere, Várhelyi Olivér újra európai uniós biztos lehet
 

A Politico szerint korántsem biztos, hogy Orbán embere, Várhelyi Olivér újra európai uniós biztos lehet

Kicsit sem Ursula von der Leyen kedve szerint való Várhelyi újbóli jelölése, írja a Politico. A Frankfurter Rundschau szerint az EU-ra nézve kockázatos, hogy Magyarország megnyitotta a határait az orosz vendégmunkások előtt. A turbulens amerikai belpolitikai helyzetről, az amerikai legfelsőbb bíróság Joe Biden által tervezett átalakításáról ír a The Washington Post, a The Wall Street Journal és a Financial Times. Nemzetközi cikkválogatásunk.

hvg360 hvg360


Die Welt-kommentár: Orbán egyéni akciói az EU mélyebb problémáját jelzik
 

Die Welt-kommentár: Orbán egyéni akciói az EU mélyebb problémáját jelzik

A magyar kormányfő sorra vonja magára az uniós partnerek haragját, de tudatosan. És csak lovat ad alá, hogy Brüsszel álma az, hogy teljesen szabályozza a közösség életét. Az EU bírálóinak ugyan nincs igazuk, viszont jó okuk van arra, hogy elégedetlenkedjenek. Ezt a kettősséget fejti ki legújabb véleménycikkében Thomas Schmid, a jobboldali lap volt főszerkesztője.

hvg360 hvg360









#1. Minél inkább ismerjük magunkat, annál jobb lesz az önmarketingünk – Így neveld az énmárkádat!
 

#1. Minél inkább ismerjük magunkat, annál jobb lesz az önmarketingünk – Így neveld az énmárkádat!

Húzó- helyett tolómarketing. Vagyis találjuk meg a keresletet arra, amit kínálni tudunk. Leginkább ez a megközelítés jellemző az önmarketingre, amelyhez viszont elengedhetetlen tudni, hogy pontosan mit is kínálunk, ehhez pedig az önmagunkkal is való őszinteségre, hitelességre van szükségünk, vagyis összességében arra, hogy a munkánkat a képességeinknek megfelelően és az értékrendünkhöz hűen végezzük. Csakhogy hitelesnek lenni nem is olyan egyszerű, mint gondolnánk, egészen komoly önismereti munkát igényel. Erre tanít meg az Énmárka – Tedd magad eladhatóvá az interneten is! című könyv egyik első leckéje.

hvg360 hvg360

#12. Lehetőleg ne kövessük el a PowerPoint általi halált – Így neveld az énmárkádat!
 

#12. Lehetőleg ne kövessük el a PowerPoint általi halált – Így neveld az énmárkádat!

A sikeres énmárkaépítés során nagy eséllyel eljutunk arra a pontra, amikor ki kell állnunk a nyilvánosság elé. Ez lehet tévés vagy rádiós szereplés, interjú egy újságban, de elképzelhető, hogy konferencián vagy éppen egy TED-előadáson kell remekelnünk és meggyőznünk magunknak a közönséget. Az élő szereplések esetében különösen fontos, hogy fenntartsuk a hallgatóság figyelmét; hogy némi humorral és természetes lazasággal megnyerővé váljunk; hogy a mondandónk egyszerre legyen informatív és szórakoztató is. Nem kis feladat ez, de John Purkiss és David Royston-Lee könyve ehhez is tud segítséget, hasznos tippeket nyújtani.

hvg360 hvg360

#11. És akkor David Beckham megmutatta, hogyan kell felsőfokon művelni az önmarketinget – Így neveld az énmárkádat!
 

#11. És akkor David Beckham megmutatta, hogyan kell felsőfokon művelni az önmarketinget – Így neveld az énmárkádat!

Bármelyik tárgyi eszközünknél értékesebbé válhat a nevünk, ha egyszer ügyesen felépítettük azt. Érdemes tehát védenünk és gondoznunk, mintha az csak egy féltett és érzékeny növény lenne otthonunk pompás díszeként. Aki pedig ebben egészen mesterien remekelt a kétezres években, az nem más, mint David Beckham, az „átlagember” és a „varázsló” archetípusa. Nézzük, hogy csinálta!

hvg360 hvg360