szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szögletes terepjáró tuningolt változata jobban gyorsul, és nagyobb a végsebessége is.

Az aktuálisan legdurvább gyári Mercedes G-osztály, a közelmúltban általunk is kipróbált AMG G63 motorházteteje alatt egy 4 literes lökettérfogatú V8-as biturbó benzinmotor található, mely nem kevesebb mint 585 lóerős teljesítményt ad le. Ezenkívül a 850 Nm-es nyomatékcsúcs mellett sem mehetünk el szó nélkül, ami ráadásul már 2500-as fordulatszámtól a sofőr rendelkezésére áll.

A 2,4 tonnás német gigász alig 4,5 másodperc alatt képes álló helyzetből 100-as tempóra gyorsítani, a végsebességét pedig 220 km/h-ra korlátozza az elektronika. Akinek ez esetleg kevés, az az AMG Drivers Package megrendelését követően akár 240-nel is repeszthet a G-osztállyal. Akinek pedig ez a teljesítmény kevés, az választhatja a PerformMaster legújabb tuning G-osztályát, íme:

PerformMaster

A hivatalos TÜV-minősítést kapott, és garanciális beavatkozást követően az erőforrás teljesítménye 800 lóerőre nőtt, melyhez nem kevesebb, mint 1 020 Nm-es csúcsnyomaték tartozik. A PerformMaster-féle G-osztály 4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást, a végsebessége pedig 260 km/h.

PerformMaster

Az első nyolc megrendelő találkozhat a Forma–1-es biztonsági autót vezető Bernd Maylanderrel, aki ráadásul el is viszi egy gyors körre a tehetős vásárlókat.

PerformMaster

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!