szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A plugin hibrid hajtásláncú BMW XM már alaphelyzetben sem nevezhető szerény SUV-nak, hát még ebben az új kivitelében.

A BMW a közelmúltban dobta piacra hatalmas méretű és igen komoly teljesítményű plugin hibrid luxusterepjáróját, az XM-et, melynek 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorja épülő, Magyarországon 71,6 millió forintos indulóárú alapmodellje 653 lóerős, illetve 800 Nm-es produkciót ad elő.

És most megérkezett az AC Schnitzer által feltuningolt változat, mely immár nem kevesebb, mint 751 lóerőre, illetve 900 Nm-re képes.

AC Schnitzer BMW XM
AC Schnitzer
AC Schnitzer BMW XM
AC Schnitzer

Viszonyításképp, az XM csúcsmodellje, a valaha készült legerősebb sorozatgyártású BMW-ként jegyzett és 82,2 millió forinton nyitó XM Label Red 748 lóerős teljesítményű, illetve 1000 Nm csúcsnyomatékú.

A 20-25 milliméterrel leültetett, 20 milliméterrel kiszélesített, egyedi 23 colos könnyűfém felnikkel szerelt újdonság menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.

AC Schnitzer BMW XM
AC Schnitzer

Emlékeztetőül, az XM 4,3, az XM Label Red pedig 3,9 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra, a végsebességük pedig 270-290 km/h magasságában alakul.

AC Schnitzer BMW XM
AC Schnitzer
AC Schnitzer BMW XM
AC Schnitzer
AC Schnitzer BMW XM
AC Schnitzer
AC Schnitzer BMW XM
AC Schnitzer
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!