szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás azok számára, akik a 802 lovas Mercedes-AMG S 63 E Performance produkciójával nem teljesen elégedettek.

A Mercedes a közelmúltban dobta piacra a valaha készült legnagyobb teljesítményű S-osztályt, a plugin hibrid hajtásláncú AMG S 63 E Performance-t.

És most itt a Mansory által készített legújabb tuningverzió, mely értelemszerűen még erősebb, még durvább lett:

Mansory P950
Mansory

A 4 literes biturbó V8-as benzinmotorra épülő PHEV rendszer teljesítménye 802-ről nem kevesebb, mint 950 lóerőre nőtt, miközben a csúcsnyomaték 1430-ról 1565 Nm-re emelkedett.

A két nagyobb feltöltőnek köszönhetően a 0-100-as gyorsulás szintideje 3,3-ről 3,1 másodpercre olvadt, az elektronikusan korlátozott végsebesség viszont változatlanul 290 km/h maradt.

Mansory P950
Mansory
Mansory P950
Mansory
Mansory P950
Mansory

Az egyedi aerodinamikai csomagos, különleges 22 colos felnis újdonságból egy némileg visszafogottabb verzió is készül, mely “csak” 880 lóerővel, illetve 1490 Nm-rel gyilkolja a kerekeket.

A 2,6 tonnás és 5,34 méter hosszú Mercedes-AMG 13,1 kWh kapacitású akkumulátora ideális esetben 33 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé. A villanymotoros hajtáshoz nem nyúltak hozzá a tuning során.

A tuning ára egyelőre ismeretlen, az alapmodell magyarországi indulóára 91,8 millió forint.

Mansory P950
Mansory
Mansory P950
Mansory
Mansory P950
Mansory

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan meghajtani a valaha készült legerősebb AMG-ként jegyzett GT 63 S E Performance-t, melynek hasonló hajtáslánca 843 lóerőt, illetve 1470 Nm-t szabadít rá az aszfaltra.

Ezzel a négyajtós kupéval 2,9 másodperc alatt tudható le a 0-100-as sprint, a végsebesség pedig 316 km/h magasságában alakul.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
László Ferenc
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!