szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A Pininfarina Battista Targamericában helyet foglalók a legnagyobb csendben és irtózatos gyorsulás mellett kabriózhatnak.

Először 2019 elején volt alkalmunk testközelből megcsodálni a Pininfarina új hiperautóját, a Genfi Autószalonon leleplezett Battistát, a két éve sorozatgyártásba került elektromos modell egyik példányával tavaly a horvát autópályán sodort össze bennünket az élet.

Pininfarina Battista
László Ferenc

A B95 néven nemrégiben szélvédő és tető nélküli formában is bemutatott hipersportkocsiból most itt a legújabb változat:

Pininfarina Battista Targamerica
Pininfarina
Pininfarina Battista Targamerica
Pininfarina

A keresztségben Pininfarina Battista Targamerica nevet kapott újdonságról az amerikai Monterey Car Week rendezvényen hullott le a lepel.

A felfelé nyíló ajtajú, targatetős hipersportkocsiból ez az egyetlen példány készült, melynek árát nem hozták nyilvánosságra.

Pininfarina Battista Targamerica
Pininfarina
Különleges szivartartó is került a fedélzetre
Pininfarina

Az indiai Mahindra tulajdonában lévő Automobili Pininfarina olaszországi üzemében készült Battista Targamerica négy villanymotorjának összteljesítménye eléri az 1900 lóerőt, ami mellé nem kevesebb mint 2360 Nm-es nyomaték társul.

A horvát Rimac Neverára épülő és az 1986-os Ferrari Testarossa Spider által ihletett roadtser menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek. A kupé 1,86 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra, 4,75 másodperc alatt tudja le a 0–200-at, illetve 10,5 másodperc alatt a 0–300-at, a végsebessége pedig 350 km/h-ra van korlátozva.

A 120 kWh kapacitású akkumulátor mintegy 476 kilométeres hatótávolságot biztosít.

Pininfarina Battista Targamerica
Pininfarina
Pininfarina Battista Targamerica
Pininfarina
Pininfarina Battista Targamerica
Pininfarina
Pininfarina Battista Targamerica
Pininfarina
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!