Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#reklám

MTI Itthon

Klisészerűek a pártok kampányplakátjai

Reklámszakmai szempontból klisészerűek a pártok európai parlamenti (EP) választási kampányplakátjai - mondta Babocsay Ádám reklámszakember, aki szerint a parlamenti pártok óriásplakátjai formailag többségükben érdektelenek, unalmasak és - az SZDSZ-ét kivéve - mozgósítási erejük is csekély.

MTI Karrier

Milyen szakmára vágynak a szlovák fiatalok?

Leginkább jogász, tudós, menedzser vagy számítógépes szakember szeretne lenni a szlovákiai fiatalok döntő többsége - derült ki abból az országos felmérésből, amelyet a pozsonyi GfK Slovakia közvélemény-kutató intézet májusban készített 15 és 25 év közötti fiatalok körében.

MTI Gazdaság

Megtévesztő a Citibank-reklám, bírságot fizet a cég

Ötmillió forintos bírságot szabott ki a Citibankra a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mivel a pénzintézet nulla forintos bankszámlájának hirdetése során megtévesztette a fogyasztókat - közölte a hatósági eljárást kezdeményező Fogyasztói Jogérvényesítő Szervezet (FJSZ) szerdán.

MTI Világ

Eltűnhetnek a reklámok a a spanyol állami tévéből

Száműzni akarja a reklámokat az RTVE állami televízióból a spanyol kormány, amely a kereskedelmi tévékre kirótt háromszázalékos adóval ellensúlyozná a bevételkiesést - írta csütörtöki számában az El País című spanyol napilap.

MTI Tech

Szex a reklámokban: nem is működik?

A reklámkészítők által gyakran hangoztatott "szexszel mindent el lehet adni" elvet cáfolták meg a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának marketingszakos hallgatói az Országos Tudományos Diákköri Konferenciára végzett kutatásukban.

HavariaPress Plázs

180 milliót ért a ránctalanítók megtévesztő reklámja

180 millió forintra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal két multinacionális kozmetikai cég hazai érdekeltségét, az általuk forgalmazott ránctalanító és bőrfiatalító készítmények megtévesztő reklámozása miatt - értesült a HavariaPress.

MTI Karrier

A legnépszerűbb szakmák: mire vadásznak a fiatalok?

A válság idején a legtöbb magyar fiatal munkavállaló azokat a cégeket kedveli, amelyekről "az a hír járja", hogy vonzó fizetést, illetve megbízható munkahelyet kínál - írja a Világgazdaság szerdai számában egy friss felmérésre hivatkozva.

Shake

Amikor már a bokáján csorog - videóval

A szex mindent elad, szokták mondani, és valóban, még egy hamburgerhirdetésből is válhat pornográf kinyilatkoztatás, ami felhívja a figyelmet a termékre.

1
54 55 56 57 58 59 60
Bizonyíték, nem ígéret: 1115 kilométert tud egy töltéssel a legújabb Opel

Bizonyíték, nem ígéret: 1115 kilométert tud egy töltéssel a legújabb Opel

Nagy háború fenyegeti Európát – mondja egy osztrák fegyverkezési és Oroszország-szakértő

Nagy háború fenyegeti Európát – mondja egy osztrák fegyverkezési és Oroszország-szakértő

Fico kikosarazta a NATO főtitkárát, nem találkozik vele, inkább elmegy az USA-ba

Fico kikosarazta a NATO főtitkárát, nem találkozik vele, inkább elmegy az USA-ba

A fém illata, a siker íze – Ilyen egy mintaszerű generációváltás

A fém illata, a siker íze – Ilyen egy mintaszerű generációváltás

Navracsics: Trump sikerét vagy idegesítő voltát az magyarázza, hogy kiszámíthatatlan

Navracsics: Trump sikerét vagy idegesítő voltát az magyarázza, hogy kiszámíthatatlan

Így fest a Tesla Model 3 a legújabb csík lámpákkal

Így fest a Tesla Model 3 a legújabb csík lámpákkal

Rákpestist terjesztő vörös mocsárrákokat fognak irtani Békásmegyeren

Rákpestist terjesztő vörös mocsárrákokat fognak irtani Békásmegyeren

Összeolvad minden a hazai céges világban

Összeolvad minden a hazai céges világban

Pusztító becsapódás: az udvaron landolt egy ütközésben felborult autó Borsodnádasdon – videó

Pusztító becsapódás: az udvaron landolt egy ütközésben felborult autó Borsodnádasdon – videó

A címlapról ajánljuk