Hosszú farok
Ez a legjelentősebb üzleti könyv, amely a Fordulópont (Tipping Point) óta megjelent. Szerzője, Chris Anderson rámutat, hogy a kereskedelem és a kultúra jövője nem a sikertermékekben, a hagyományos keresleti görbe nagy forgalmú csúcsán, hanem ugyanazon görbe rendkívül hosszan elnyúló – korábban alábecsült – csúcson túli területén keresendő.
Bolti ár: 4500 Ft
Kiadónkon keresztül: 4050 Ft
Kiadónkon keresztül,
HVG-klubkártyával: 3600 Ft
Díjmentes házhoz szállítással!
Borító: kemény, védőborító
Kiadás éve: 2007
Oldalszám: 276
Szerző: Chris Anderson
Ez a könyv kiadónkból sajnos elfogyott - kérjük, keresse a könyvesboltokban!
Kattintson és olvasson!
Chris Anderson, a Wired magazin főszerkesztőjének – első ízben cikk formájában –publikált írása a „hosszú farok” jelenségről napjaink legnagyobb hatást gyakorló üzleti tanulmányává vált. Könyvében ezúttal feltárja, hogyan jutottunk el idáig, és milyen szédületes lehetőségek kínálkoznak az új alkotók, az új aggregátorok és az új ízlésformálók számára egyaránt. Számba veszi többek között a hírnév gazdaságát, a digitális készletet, a Wal-Mart hatást, a felhasználói közreműködésben rejlő lehetőségeket, és a kultúra felbomlását sok párhuzamos szálra. Bemutatja, miként érvényesül a hosszú farok gazdaságtana a játékpiactól a reklámozáson át egészen a konyhai kisgépekig. Felfedi a kilenc aranyszabályt, amelyek segítségével sikert arathatunk a görbe elnyúló farkának területét érintő piacokon. Végül bepillantást nyújt a jövőbe, amely máris jelen van.
Chris Anderson sikerkönyvében állítja: a világháló a kicsiknek dolgozik. Az e-kereskedelemben összegyűlik a réspiacok szétszórt vevőtábora. Anderson megmutatja, hogy a hosszúfarok-jelenség sok szektorban megfigyelhető – a könyv számtalan példát hoz rá. De arra is jó példa, hogy ami egyszerűen elmondható, azt egyszerűen is kell elmondani: világos és szórakoztató mű.
Bőgel György tanár, CEU Business School
elnök, Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért