szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nem derült ki a bíróságon, hogy ki írta a Donáth Annát szexuális zaklatással vádoló cikket, mert az Origo főszerkesztője azt vallotta, nem tudja, ki volt a szerző és a szerkesztő.

2019. augusztus 12-én, az EP-választások után nem sokkal jelent meg egy cikk az Origón, amelyben egy ismeretlen fiatal lány azt állította, hogy Donáth Anna szexuálisan zaklatta a Sziget Fesztivál után. A portál nem tett közzé helyreigazítást, ezért a Momentum EP-képviselője pert indított, és első-, majd másodfokon is győzött.

Donáth magánvádas feljelentést is tett becsületsértésért, ebben az ügyben most a bíróság megszüntette az eljárást – írta a 24.hu. A végzés indoklása szerint

Gábor László, az Origo főszerkesztője azt vallotta, nem tudja, ki írta a cikket, sem azt, hogy ki szerkesztette, és hogy ki döntött a közléséről.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.
Megint elhalasztották, de lesz Kolorádó fesztivál

Megint elhalasztották, de lesz Kolorádó fesztivál

Elment Csóka-Szűcs az őt feljelentő polgármesterhez, de nem fogadták

Elment Csóka-Szűcs az őt feljelentő polgármesterhez, de nem fogadták

Kiemelt beruházás lett a városligeti Építészeti Múzeum

Kiemelt beruházás lett a városligeti Építészeti Múzeum