szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Több mint tíz százalékkal többet költenek a szülők a gyerekek húsvéti ajándékaira idén.

Édességet, játékot és mesekönyvet visz a nyuszi húsvétkor idén a legtöbb helyre a Regio Játék friss kutatása alapján. A cég saját értékesítési adatai szerint a magyar családok online 13 ezer, személyesen 9200 forintot hagynak átlagosan a játékboltban az ünnepi időszakban, ez 13 százalékos növekedés az elmúlt évhez képest.

Áruházban személyesen a legtöbben diavetítőt, diafilmet, Rubik-kockát, rugós focit, Lotti Karroti társasjátékot vesznek. Az online vásárlásoknál a népszerűbb termékek közé a szappanfújó fűnyíró, az Ugri nyuszi, és Legók tartoznak.

A megkérdezettek közül legtöbben az ünnep előtti egy-két hétben, online és személyesen egyaránt intézik a bevásárlást. A kutatás szerint a legtöbb gyerek idén édességet (77 százalék) és játékot (73%) talál majd a nyuszi kosarában, de sokan örülhetnek majd egy új mesekönyvnek (46%) vagy kifestőnek (33%) is.

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!