szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

A felállított ranglistán az Austrian Airlines végzett az első helyen 2,3-es...

A felállított ranglistán az Austrian Airlines végzett az első helyen 2,3-es összesített eredményt elérve. A vállalat legjobb eredményeket a Szolgáltatási és Vendéglátási kategóriákban ért el. Az elmúlt évek során az Austrian széleskörű innovatív termék- és szolgáltatás palettát vezetett be a rendkívül sikeres és jellegzetes minőségi és szolgáltatási offenzíva keretében. Az egyéni és személyes szolgáltatásokra való összpontosítás, valamint a “We Care” projekt megteremtette a megfelelő alapot ahhoz, hogy az Austrian sikeresen meg tudja magát különböztetni versenytársaitól.

Idén 22-ik alkalommal kérte fel olvasóit és online felhasználóit a Capital magazin, hogy értékeljék az egyes légitársaságok teljesítményét. A felmérés alapjául több mint 1000 törzsutas véleménye szolgált mintegy 17 ezer járat figyelembevételével a következő hat kategóriában: Ár/Teljesítmény aránya, Biztonságérzet, Szolgáltatás, Ülések kényelmi fokozata, Vendéglátási színvonal és Pontosság. 

A felmérés pontos eredményeit a magazin legújabb nyomtatott kiadványa publikálta, valamint az alábbi link segítéségével az interneten is megtekinthető: www.capital.de


VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!